کد خبر: ۲۰۷۳۰۳
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲
0
  پول‌نیوز - جشنواره فیلم «کلکته» که یکی از معتربرترین جشنواره‌های آسیائی است که در شهر کلکته هند برگزار شد.

جایزه «ببر طلائی»، «رویال بنگال» از جشنواره «کلکته» به فیلم ایرانی «زمانی دیگر» رسید.

فیلم سینمایی «زمانی دیگر» به نویسندگی و کارگردانی ناهید حسن‌زاده و تهیه‌کنندگی فری ملک مدنی برنده جایزه «ببر طلائی رویال بنگال» GOLDEN ROYAL BENGAL TIGER AWARDS  برای «بهترین فیلم» از جشنواره‌ی اصلی کلکته شد.

مرجان علیزاده (Iran ArtHose Film) که مدیریت پخش بین‌المللی این فیلم را برعهده دارد، این خبر را تایید کرد و اعلام کرد که؛«ماریون هنسل» کارگردان شهیر بلژیکی، «الکساندرا بیرناکا»، «آرچانا» هنرپیشه هندی، «ایبولیا فکته» کارگردان مجارستانی و «لی شائو هنگ» تهیه کننده چینی فیلمهای این دوره از فستیوال را قضاوت کردند و به گفته رئیس هیات داوران فیلم «زمانی دیگر»  روایت کارگردانی خلاق است از زندگی مردمانی که در شرایط دشوار و ناخواسته‌ای گرفتار شده و در جستجوی رهایی هستند.

جایزه نقدی و  لوح طلائی برای کارگردان و تهیه کننده بصورت جداگانه؛ جایزه‌های جشنواره بوده‌اند.

مجید پتکی، یاسمن نصرتی، شقایق کمندی و فریبا خادمی ،عصمت رضاپور از بازیگران این فیلم هستند. 

عوامل فنی فیلم «زمانی دیگر» شامل؛ مدیر فیلمبرداری علی محمد قاسمی،صدا روح الله جعفربیگلو ،طراح صحنه و لباس: یوسف بهشتی و موسیقی امید رئیس دانا می‌باشند.

«زمانی دیگر» تاکنون منتخب  جشنواره «ریندنس»، بخش اصلی جشنواره «سائوپائولو»  برزیل و بخش مسابقه اصلی جشنواره «مانهایم» بوده است.

جشنواره فیلم «کلکته» که یکی از معتربرترین جشنواره‌های آسیائی  است، از تاریخ 11 – 18 نوامبر (21 تا 28 آبان) در شهر کلکته هند برگزار شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: ببر طلایی ، کلکته
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: