کد خبر: ۲۰۸۰۷۸
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
0
 پول‌نیوز - بامداد جمعه برخورد دو قطار در ایستگاه هفت خوان شاهرود، تعدادی کشته و مجروح برجا گذاشت.

برای امداد رسانی به حادثه دیدگان ،نیروهای ااورژانس و هلال احمر به محل اعزام شده اند.هنوز از تعداد کشته و زخمی های احتمالی اطلاع درستی در دست نیست.گفته می‌شود بیشتر مصدومین دو قطارمسافربری که بامداد جمعه در ایستگاه هفت خوان سمنان برخورد کردند، دچار سوختگی شده اند.

یکی از این قطارها ، قطار محلی سمنان بوده که در حال عزیمت به تهران بوده و دیگری قطاری بوده که از تبریز می آمده است.حادثه ساعت ۷:۵۰ دقیقه روی داده که طی آن یکی از قطار ها به قطار دیگری که متوقف شده بود، برخورد کرده است.

ایستگاه هفت خوان نزدیک شهرستان سمنان واقع شده است.همچنین مهر در این باره گزارش داد: برخورد دو رام قطار مسافر بری سمنان-مشهد و مشهد-تبریز در ایستگاه هفت خوان موجب حریق و حادثه این دو قطار شد که شاهدان از جان باختن عده ای از مسافران خبر می دهند.

برخورد قطار مسافربری سمنان-مشهد به شماره ۳۲۴ و تبریز-مشهد به شماره ۴۸۰در ساعت ۷:۴۸ صبح جمعه در ایستگاه هفت خوان شاهرود باعث بروز حادثه حریق و جان باختن تعدادی از هموطنان شد که هنوز از آمار تلفات این حادثه اطلاعی در دسترس نیست.

علت این حادثه همچنان تحت بررسی است اما شهدان عینی از برخورد مستقیم این دو قطار با وجود ممانعت لوکوموتیو رانان خبر می دهند.اکیپ های امدادی و اورژانس هوایی از ابتدای وقوع حادثه در محل حاضر هستند و نسبت به انتقال مجروحان حادثه اقدام می کنند.

این حادثه موجب حریق تعدادی واگن در هر دو قطار شده که عوامل آتش نشانی راه آهن شالشرق(۱) در حالیت آماده باشه برای اطفای آن در محل حضور دارند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: