کد خبر: ۲۰۸۵۴۵
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
0
پول‌نیوز - افسرنگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: نشت گاز شهری موجب انفجار یک‌منزل مسکونی در مشهد شد.

آتشپاد دوم علی‌اکبر حکم‌آبادی، اظهار کرد: ظهر دوشنبه طی تماس شهروندان با سامانه تلفنی ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی مشهد، خبر انفجار منزل مسکونی به دلیل نشت گاز شهری، اطلاع داده شد.

وی افزود: این حادثه در یک ساختمان مسکونی چهار طبقه هشت واحدی در منطقه قاسم‌آباد رخ داد.

افسرنگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به حضور بلادرنگ مأموران آتش‌نشانی در محل حادثه، تصریح کرد: براثر نشت گاز و انفجار دریکی از واحدهای طبقه سوم این مجتمع مسکونی شیشه‌های منزل فروریخت و قسمتی از لوازم منزل به دلیل ایجاد آتش‌سوزی خفیف طعمه حریق شد.

وی در ارتباط با تعداد مصدومان این انفجار ابراز کرد: در زمان وقوع این حادثه هیچ‌یک از ساکنین در منزل نبوده و خوشبختانه این حادثه کشته و یا مصدوم نداشت.

آتشپاد دوم حکم‌آبادی با تأکید به اقدامات پیشگیرانه آتش‌نشانان در محل، اضافه کرد: بر اساس بررسی‌های اولیه نشت و تجمع گاز شهری در محیط محصور منزل و رسیدن آن به شعله روشن آبگرمکن علت بروز این حادثه است.
منبع: مهر
برچسب ها: نشت گاز ، انفجار ، مشهد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: