April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۸۹۱۷
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
0
یوسف خانی با اشاره به افزایش 500 تومانی هر کیلوگرم تخم‌مرغ در بازار مصرف گفت: با توجه به سیل زائری که به کشور عراق در ایام اربعین مراجعه کرد تقاضا برای خرید تخم را افزایش داد و قیمت هر کیوگرم از این محصول را در بازار مصرف ایران را به 5 هزار تومان و هر شانه 2 کیلوگرمی را به 10 هزار تومان رساند.
 پول‌نیوز -رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به افزایش ۵۰۰ تومانی هر کیلوگرم تخم مرغ در روزهای گذشته گفت: قیمت هرشانه تخم مرغ ۲ کیلوگرمی به ۱۰ هزار تومان و مرغ به ۷ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده است.

مهدی یوسف خانی اظهار کرد: هر کیوگرم مرغ امروز دوباره افزایش یافت و به قیمت 7 هزار و 600 تومان در سطح خرده‌فروشی رسید.

وی افزود: قیمت مرغ زنده نیز در یک هفته گذشته 500 تومان در هر کیلوگرم افزایش‌یافته و به رقم 5 هزار تومان درب مرغداری رسیده است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به دلایل افزایش قیمت مرغ ادامه داد: مرغداران با کم کردن عرضه خود در تعطیلات اخیر، باعث افزایش قیمت مرغ گرم در بازار مصرف‌شده‌اند.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد که از فردا و با عادی شدن عرضه مرغ در بازار مصرف دوباره شاهد روند کاهش قیمت مرغ باشیم.

یوسف‌خانی با اشاره به اینکه آنفولانزا تأثیری بر قیمت مرغ  نداشته است گفت: شیوع آنفلوانزا در برخی اوقات باعث نگرانی مردم و کاهش تقاضا برای این محصول در بازار مصرف می‌شود اما با توجه به اینکه اقدامات دامپزشکی لازم به عمل آمد و منطقه ملارد تا شعاع لازم مورد قرنطینه و پاک‌سازی قرار گرفت، همچنین اطلاع‌رسانی به‌موقع انجام شد، مردم اکنون بدون نگرانی اقدام به خریداری این محصول می‌کنند.

وی تصریح کرد: منطقه ملارد استان تهران به طور کامل تحت کنترل در امده است و مسئولان حتی مرغ‌های مشکوک را نیز در منطقه منهدم کرده‌اند.

یوسف خانی با اشاره به افزایش 500 تومانی هر کیلوگرم تخم‌مرغ در بازار مصرف گفت: با توجه به سیل زائری که به کشور عراق در ایام اربعین مراجعه کرد تقاضا برای خرید تخم را افزایش داد و قیمت هر کیوگرم از این محصول را در بازار مصرف ایران را  به 5 هزار تومان و هر شانه 2 کیلوگرمی را به 10 هزار تومان رساند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: مرغ ، تخم مرغ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: