April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۸۹۹۴
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
0
مدل‌های CS احتمالاً در آینده تولید خواهند شد و مدل‌های M4 CS و M2 CS می‌تواند هواداران علاقه‌مند به پیست را بسیار خوشحال کند.
پول‌نیوز - ب‌ام‌و در چند هفته‌ی اخیر چندین علامت و نام تجارتی را به ثبت رسانده که شاید این امر بر عرضه‌ی مدل‌های جدید CS در آینده دلالت داشته باشد.

 این شرکت باوارایی چندین نام از M1 CS گرفته تا M8 CS را ثبت کرده است. مدل‌های CS احتمالاً در آینده تولید خواهند شد و مدل‌های M4 CS و M2 CS می‌تواند هواداران علاقه‌مند به پیست را بسیار خوشحال کند.

ثبت تجاری نام‌های «CS» توسط «ب‌ام‌و» (+عکس)

احتمالاً نیروبخش این مدل‌ها همان پیشرانه‌های مدل‌های استاندارد M خواهد بود هرچند انتظار می‌رود که اندکی افزایش در قدرت خروجی را ببینیم. مواد سبک‌وزن مثل فیبر کربن در این مدل‌ها به همراه چندین قطعه‌ی آئرودینامیک مثل اسپلیتر جلو و اسپویلر و بال عقب نصب بکار خواهند رفت.

در نهایت این نام‌های تجاری به مدل M8 آینده که می‌تواند بر مبنای سری 8 ساخته شود نیز اشاره دارد. امکان تولید ب‌ام‌و M8 بسیار بالاست مخصوصاً از زمانی که منابع ما تأیید کرده‌اند ب‌ام‌و به دنبال عرضه‌ی مدل جدیدی است که رقیب مرسدس بنز S کلاس کوپه باشد.

اگر M8 تولید شود احتمالاً از همان پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6 لیتری توئین توربوی ب‌ام‌و استفاده خواهد کرد و امیدواریم قدرت بیشتری از M760i داشته باشد. این خودرو احتمالاً تنها از سیستم چهار چرخ محرک xDrive سود خواهد برد و با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک تولید خواهد گشت چراکه گیربکس DCT احتمالاً نتواند از عهده‌ی گشتاور پیشرانه‌ی 12 سیلندر بربیاید؛ بنابراین این خودرو دقیقاً شبیه سوپرکار M8 که در اواخر دهه‌ی 90 میلادی بازگشت نخواهد بود اما قرابت‌هایی را با آن مدل خواهد داشت.


منبع:پدال
برچسب ها: خودرو ، عکس ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: