کد خبر: ۲۱۰۳۶۳
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
0
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه افزود: تسهیل روابط بانکی و گمرکی دو عامل مهم در راستای تقویت مناسبات موجود میان دو کشور است.
پول‌نیوز -  رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه گفت: تسهیل روابط بانکی و گمرکی دو عامل مهم در راستای تقویت مناسبات موجود میان دو کشور ایران و روسیه به شمار می‌روند.

 ایگور ماروزوف عضو گروه دوستی پارلمانی روسیه و ایران در شورای فدراسیون روسیه با رمضانعلی سبحانی‌فر رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه دیدار و گفت و گو کرد.

سبحانی‌فر در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشینه خوب مناسبات ایران و روسیه بر ضرورت توسعه و گسترش روابط فیمابین در تمامی زمینه‌ها اعم از اقتصادی، تجاری، سیاسی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: تقویت روابط ایران و روسیه به عنوان دو کشور مهم و تاثیرگذار به نفع دو ملت و دو کشور خواهد بود.

نماینده مردم سبزوار و جغتای و جوین در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس شورای اسلامی، کمیسیون‌های تخصصی و به ویژه گروه دوستی پارلمانی آمادگی هرگونه همکاری برای کمک به توسعه مناسبات دو کشور در تمامی زمینه‌ها را دارا است.

سبحانی‌فر در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های فراوان موجود در روابط دو کشور به ویژه در عرصه اقتصادی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران و روسیه ظرفیت‌های فراوان بالقوه‌ای دارند که می‌توان از آن‌ها به عنوان بسترهای توسعه همکاری های فیمابین بهره برد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه افزود: تسهیل روابط بانکی و گمرکی دو عامل مهم در راستای تقویت مناسبات موجود میان دو کشور است.

**روسیه علاقه‌مند به گسترش روابط دوجانبه و ارتقای سطح مناسبات با جمهوری اسلامی ایران است

همچنین ایگور ماروزوف عضو گروه دوستی پارلمانی روسیه و ایران در این دیدار با اشاره به روند رو به رشد همکاری‌های ایران و روسیه براهمیت رفت و آمد پارلمانی میان دو کشور در سطوح مختلف تاکید کرد و گفت: روسیه علاقه‌مند به گسترش روابط ولی‌الله نانواکناری، شهاب‌الدین بی‌مقدار و داوودی از اعضای گروه دوستی پارلمانی نیز در این دیدار حضور داشتند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: