کد خبر: ۲۱۰۶۸۴
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
0
پول‌نیوز - دکتر سهمانی طی پیامی میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مغفرت حضرت محمد مصطفی(ص)، آغاز هفته وحدت و ولادت امام جعفر صادق(ع) را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، متن پیام به شرح زیر است:

فرا رسیدن 17 ربیع الاول سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام ، ختم مرسلین و پیا م آور صلح و عدالت ، هفته وحدت و سالروز ولادت با سعادت حضرت امام جعفر صادق (ع) موسس مذهب جعفری را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

پیامبر اسلام (ص) بشارت دهنده عدل و داد در سراسر گیتی است و اهدافی که دین مبین اسلام بر پایه آن بنا شده است، آرمان بشریت و هدف نهایی انسان است که همان رستگاری است.

پیامبری در عصر جاهلیت پای بر عرصه گیتی نهاد که از عدالت و مساوات می گفت ، از انسانیت و مدارا، از تقوی و توسل و اندیشه ای بر زندگی مردم و بعدها بر بخش عمده ای از انسان های جهان سایه افکند که بر اتکال به ذات اقدس الهی و توجه به محرومان و مستضعفان، برابری و عدالت ، مقابله با استکبار، تقوی الهی و تبری از بدی ها و کجی ها تکیه داشت .

امروز اسلام در پهنه گیتی بیش از گذشته نقش افرین و یگانه مامن مظلومان جهان برای خروج از بی عدالتی ها و قطبی کردن های کاذب است و انسان امروزی در سایه تعالیم اسلام عزیز بیش از گذشته خود را در پناه و نجات یافته می داند. از اینرو آلودن دامان اسلام - ارزشمندترین یادگار پیامبر اکرم (ص) و معصومین (ع) که با مجاهدت و شهادت خود نهال آن را ابیاری کردند - برنامه و نقشه راه دشمنان است و قرائت ها، تفاسیر و برداشت های نا درست اما هدفمند از آموزه های دین که وهابیون و داعشیان مجریان آن هستند ، اسلام را سخت در معرض خطر قرار داده است .

پر واضح است "وحدت مسلمین " اصیل ترین نسخه شفابخش در برابر هر گونه تفرقه در صفوف آنان است و بهره مندی از فیوضات ارشمند اسلام راستین و سیره و سلوک پیامبر اکرم ( ص) ، یگانه مسیر درست پیروان حضرت برای مقابله با اندیشه های متحجر و مصلوبی است که برای نابودی اسلام در تلاشند .

امید است توفیق آن را داشته باشیم از رهروان راستین پیامبر مهربانی ها و دوستی ها باشیم و آرزو می کنم دشمنی ها و کینه توزی های عصر ما که مولود نفرت و بی دینی جاهلان و دشمنان است ، از دامان مبارک اسلام رخت بر بندد .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: