کد خبر: ۲۱۰۷۸۵
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
0
حبیب اله امینی گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و با هدف توسعه صادرات، طرح کاهش وزن کشتارمرغ و تقویت زنجیره تولید از اول آذرماه آغاز شده است.
طرح کاهش وزن کشتار مرغ کلید خوردپول‌نیوز - مدیرکل دفتر طیور و زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی، گفت: اجرای طرح کاهش وزن کشتار مرغ ، صادرات را افزایش می‌دهد.

حبیب اله امینی در گردهمایی دو روزه مدیران امور طیور اظهار داشت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و با هدف توسعه صادرات، طرح کاهش وزن کشتارمرغ و تقویت زنجیره تولید از اول آذرماه آغاز شده است. اجرا و عملیاتی شدن این طرح می تواند هزینه‌ها را در بخش تولید کاهش داده و مرغ با قیمت و کیفیت مناسبتری عرضه شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر وزن مرغ تولیدی بین ۱۸۰۰ تا ۲۲۰۰ گرم است که با اجرای طرح کاهش وزن و سن کشتار، وزن مرغ به ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ گرم خواهد رسید.

به گفته امینی، سالانه بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ و ۹۳۰ تا ۹۵۰ هزار تن تخم مرغ در ۱۸ هزار واحد مرغ گوشتی و یک هزار و ۷۰۰ واحد مرغ تخمگذار کشور تولید می شود.

مدیر کل دفتر طیور و زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ هزار تن تخم مرغ و ۴۴ هزار تن مرغ به کشورهای همجوار صادر شده است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: