کد خبر: ۲۱۰۸۳۲
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
0
پول‌نیوز - همایش ملی اقوام و عشایر ایران با شرکت 11 استان کشور در گرمسار برگزار شد. 

در این همایش استان های کردستان ، خوزستان  ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، لرستان ، گلستان ، خراسان شمالی ، مازندران ، گیلان ، سیستان و بلوچستان و سمنان گرد هم آمدند و وحدت و همدلی و همبستگی اقوام ایرانی را به نمایش گذاشتند. 

آواها و نواهای محلی و بازی های بومی محلی از برنامه های این همایش بود. 

قنبری معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان هم با اشاره به وجود 44 قوم و 57 زبان و گویش در ایران گفت: وحدت مردم مردم ایران با وجود تعدد اقوام و طوایف و آداب و رسوم در جهان بی نظیر است. 

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی هم اتحاد و همبستگی اقوام ایرانی را از عوامل مقابله با نفوذ فرهنگ بیگانه در کشورو حفظ فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی برشمرد. 

غلامرضا کاتب همچنین از برگزاری همایش بین المللی اقوام و عشایر ایرانی در گرمسار در سال آینده خبر داد. 

علیم یار محمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی هم وحدت مذاهب و قومیت های ایرانی را مایه قدرت و اقتدار ایران دانست و گفت: قومیت های ایرانی دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را وظیفه خود می دانند. 

علی کرد نماینده مردم خاش میرجاوه و کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی هم در این همایش اتحاد مردم و مسوولان را راهگشای رفع مشکلات جامعه از جمله مشکلات اقتصادی دانست .  

شهرستان گرمسار به جزیره اقوام و طوایف معروف است و هفت ایل عشایری دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: