April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۰۸۹۲
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
0
پول‌نیوز - اطلاعات اولیه حاکی از این است که کسی در زیر آوار نیست چراکه این حادثه در محدوده تجاری منطقه رخ داده و باتوجه به اینکه امروز تعطیل رسمی است، کسی در زیرآوار نبوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: زمین در محدوده مولوی ریزش کرده اما کسی زیر آوار گرفتار نشده است.

جلال ملکی با اشاره به فرونشست زمین در بافت فرسوده خیابان مولوی گفت: ساعت 8:59 صبح امروز بخشی از خیابان مولوی، حدفاصل چهارراه مولوی و میدان اعدام فرو ریخت که بلافاصله 4 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه این حادثه در محدوده بافت فرسوده منطقه رخ داده است، افزود: اطلاعات اولیه حاکی از این است که کسی در زیر آوار نیست چراکه این حادثه در محدوده تجاری منطقه رخ داده و باتوجه به اینکه امروز تعطیل رسمی است، کسی در زیرآوار نبوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه هنوز علت حادثه مشخص نیست، اظهار کرد: تحقیقات اولیه در این رابطه ادامه خواهد داشت.

او در پایان تاکید کرد: در حال حاضر نیروهای امدادی، ستاد مدیریت بحران و دیگر سازمان های مرتبط در محل حادثه حضور دارند.

منبع:میزان
برچسب ها: نشست زمین ، تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: