کد خبر: ۲۱۲۷۱۹
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
0
پول‌نیوز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جلسه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.

 صدیف بدری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در پی حادثه تصادف دو قطار در منطقه هفت‌خوان سمنان موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی با ۸۲ امضا مطرح شده است.

به گفته بدری جلسه بررسی کمیسیون با حضور خود آخوندی انجام شده و بعد از تشکیل جلسه کمیسیون در صورت دستور هیئت‌رئیسه و اعلام وصول آن به صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود.

وی با اشاره به بررسی برنامه ششم توسعه در مجلس متذکر شد: به نظر می‌رسد در صورت پس نگرفتن امضاها و تأمین نشدن نظر استیضاح‌کنندگان برگزاری جلسه استیضاح در صحن علنی به بعد از بررسی برنامه ششم موکول شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس امکان قطع دستور بررسی برنامه ششم وجود ندارد و در زمان بررسی هیچ موضوع دیگری نمی‌تواند در دستور کار مجلس قرار گیرد.
منبع: مهر
برچسب ها: آخوندی ، استیضاح
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: