کد خبر: ۲۱۳۲۳۱
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
0
برندهای محبوب مردم، پس از انجام نظرسنجی گسترده مردمی که در بستر اصلی ابزارهای دیجیتالی، در گروه های مختلف کالا و خدمات مصرفی مورد نیاز اقشار جامعه انجام خواهد شد و پس از انتخاب مردم نهایتاً طی مراسمی در هفته اول اردیبهشت ماه سال 96 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی خواهند شد.
پول‌نیوز - رییس شورای سیاستگذاری جشنواره برند محبوب، از شروع چهارمین دوره این نظرسنجی گسترده مردمی برای انتخاب برندهای محبوب مردم خبر داد و گفت: در پی اعلان رسمی برنامه‌های جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، نظرسنجی مردمی این رویداد بزرگ مردمی، از 25 آذر ماه سال جاری شروع شده و به مدت 60 روز ادامه خواهد شد.

محمد ناطق ضمن اشاره به برگزاری موفق سه دوره نظرسنجی برندهای محبوب در سالهای گذشته، از برنامه‌های گسترده اطلاع‌رسانی این جشنواره خبر داد و اعلام کرد: در این نظرسنجی، هواداران و مشتریان وفادار هر یک از برندها، ضمن اعلام حمایت و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب این برندها را به عنوان برند محبوب بازار ایران فراهم خواهند آورد. وی افزود: این جشنواره به عنوان یک رویداد بزرگ ملی توسط شرکت فناوران نواندیش ویژن و با مشارکت و حمایت جامعه علمی، سازمانها و نهادهای مرتبط و رسانه‌ها برگزار می‌گردد.

در ادامه هادی اسدی رئیس کمیته اجرایی جشنواره ضمن اشاره به نتایج ارزشمند برگزاری این نظرسنجی در سالهای گذشته، عنوان کرد: در سال جاری نیز برندهای محبوب مردم، پس از انجام نظرسنجی گسترده مردمی که در بستر اصلی ابزارهای دیجیتالی، در گروه های مختلف کالا و خدمات مصرفی مورد نیاز اقشار جامعه انجام خواهد شد و پس از انتخاب مردم نهایتاً طی مراسمی در هفته اول اردیبهشت ماه سال 96 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی خواهند شد.

وی افزود: به کلیه برندها توصیه می‌کنیم تا ضمن همراهی با برنامه‌هایی که دبیرخانه جشنواره برای نظرسنجی تدارک دیده است، با اطلاع‌رسانی مناسب به مشتریان وفادار خود و دعوت از آنها جهت رای دادن در نظرسنجی، هواداران را به اعلام حمایت از برند محبوب‌شان دعوت کنند. همچنین جوایز ارزشمندی از طرف دبیرخانه جشنواره برای تعدادی از هواداران برندهای محبوب در نظر گرفته شده است که همزمان با جشن پایانی اهدا خواهد شد. قابل ذکر است سایت رسمی جشنواره به آدرس IranTopBrands.org به عنوان پایگاه اصلی اجرای نظرسنجی و نیز اطلاع‌رسانی اخبار مورد استفاده خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: