April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۴۲۹۳
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
0
همكاري در به كار گيري فناوري هاي نو و ارائه خدمات فناورانه در خصوص رفع مشكل و معضلات و گلوگاه هاي عملياتي حوزه بالادستي در راستاي كاهش ريسك و هزينه ،افزايش بهره وري در ازدياد برداشت از مخازن و خلق حداكثر ارزش افزوده در زمينه هاي مختلف، از مهمترين اهداف مورد نظر به شمار می آید.
تفاهم نامه همكاري ميان پژوهشگاه صنعت نفت و شركت نفت و گاز پارس
پول‌نیوز - عصر روز سه شنبه ٢١ دي ماه، تفاهم نامه همكاري بين پژوهشگاه صنعت نفت و شركت نفت و گاز پارس در غرفه پژوهشگاه به امضا رسيد.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، در این تفاهم نامه كه بين منصور بزمي، معاون فناوري و روابط بين الملل پژوهشگاه صنعت نفت و رسول فلاح نژاد، مدير مهندسي و ساختمان شركت نفت و گاز پارس منعقد شد، همكاري در به كار گيري فناوري هاي نو و ارائه خدمات فناورانه در خصوص رفع مشكل و معضلات و گلوگاه هاي عملياتي حوزه بالادستي در راستاي كاهش ريسك و هزينه ،افزايش بهره وري در ازدياد برداشت از مخازن و خلق حداكثر ارزش افزوده در زمينه هاي مختلف، از مهمترين اهداف مورد نظر به شمار می آید.

دکتر منصور بزمي با اشاره به موضوعات مورد توجه در مفاد تفاهم نامه گفت: يكي از مهمترين پروژه هايي كه در قالب اين تفاهم نامه تعريف شده و در دستور كار قرار خواهد گرفت، استقاده از روش هاي فناورانه براي كنترل آب در ميادين است، زیرا توليد اب همراه با گاز ناخواسته مي تواند ظرفيت واحدهاي پژوهشي را اشغال و غير فعال نمايد.

وی در ادامه افزود: " اين تفاهم نامه در قالب چندين پروژه انجام مي شود، بنابراین با در نظر گرفتن نيازهاي پيش رو در حوزه بالادست و ميان دست، زمينه هاي همكاري در آينده گسترش خواهد یافت.

گفتني است با امضاء این تفاهم نامه، بستر مناسبی برای تعاملات دو جانبه در بخش هاي مطالعاتي، مدل سازي، روش هاي فناورانه براي جلوگيري از توليد آب همراه با گاز و تري دي مدل، فراهم خواهد گردید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: