April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۶۰۹۹
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
0
هدف از امضاء اين تفاهم‌نامه، مشاركت در انجام پژوهش‌ها با هدف دستيابي به دانش فني و فناوري‌هاي مرتبط با انرژي، محيط زيست، خوردگي و فناوري‌هاي مرتبط با صنايع پايين دستي نفت است.
امضاء تفاهم‌نامه شركت ملي صنايع پتروشيمي با پژوهشگاه صنعت نفت
پول‌نیوز - تفاهم‌نامه همكاري بين پژوهشگاه صنعت نفت و شركت ملي صنايع پتروشيمي روز دوشنبه چهارم بهمن‌ماه به امضاء رسيد.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، هدف از امضاء اين تفاهم‌نامه، مشاركت در انجام پژوهش‌ها با هدف دستيابي به دانش فني و فناوري‌هاي مرتبط با انرژي، محيط زيست، خوردگي و فناوري‌هاي مرتبط با صنايع پايين دستي نفت است.

علاوه بر اين، بهره‌مندي از امكانات طرفين، ارايه خدمات پژوهشي، مهندسي، مشاوره‌اي، آموزشي، تبادل اسناد و مدارك علمي از ديگر موضوعات اين تفا‌هم‌نامه براي همكاري‌هاي آتي است.

بر اساس این تفاهم نامه كه بین دکتر حمیدرضا کاتوزیان رييس پژوهشگاه صنعت نفت و خانم مهندس مرضیه شاهدایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به امضاء رسيد؛ به مدت پنج سال نمايندگاني از طرفين با حضور در جلسات ماهانه، برنامه‌ريزي و هماهنگي‌هاي آتي در قالب موضوع تفاهم‌نامه را پيگيري خواهند كرد.

در نشستي كه همزمان با امضاء اين تفاهم‌نامه، با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، رييس پژوهشگاه، معاونان و روساي پرديس‌هاي اين مجموعه برگزار شد، دكتر كاتوزيان، با اشاره به اين‌كه پژوهشگاه صنعت نفت با اين شركت همكاري‌هاي گسترده‌اي داشته، افزود: فعاليت‌هاي اين سازمان، غالبا متمركز بر موضوعات تحقيقاتي اساسي مورد نياز صنعت نفت و گاز و توسعه فناوري‌هاي ضروري كشور مي‌باشد.

در ادامه اين نشست روساي پرديس‌هاي سه‌گانه پژوهشگاه نيز به معرفي مهم‌ترين‌ طرح‌ها و دستاوردهاي پرديس‌هاي زير مجموعه خود پرداختند و مقرر شد تا در خصوص طرح‌هايي كه از زمينه مناسب براي همكاري‌‌هاي دوجانبه برخوردارهستند، جلسات و نشست‌هاي تخصصي برگزار شود.

گفتني است مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، از واحد هاي نيمه صنعتي كاتاليست، جي تي ال، پارسي سول، و نانو در حوزه پايين دستي و همچنين آزمايشگاه‌هاي استاندارد، گاز و طيف سنجي، ميكروبيولوژي، سنسور، خواص مكانيكي و پوشش در حوزه انرژي و محيط زيست بازديد به‌عمل آورد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: