April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۶۱۶۸
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
0
امیر دریادار دکتر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن بازدید از غرفه بانک حکمت ایرانیان در این همایش ، ابراز خرسندی و رضایت خود را از نحوه خدمات رسانی بانک حکمت ایرانیان ابراز داشت .
پول‌نیوز - چهارمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی طب و پیشگیری, بهداشت و درمان دریایی بر روی شناورهای سطحی و زیر سطحی در منطقه یکم دریایی بندرعباس با حمایت بانک حکمت ایرانیان و با حضور چهره های شاخص لشکری و کشوری طی روزهای 26 تا 29 دیماه سالجاری در بندرعباس برگزار شد .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بانک حکمت ایرانیان ضمن حمایت از برگزاری چهارمین  همایش ملی و دومین همایش بین المللی طب و پیشگیری, بهداشت و درمان دریایی  بر روی شناورهای سطحی و زیر سطحی در منطقه یکم دریایی بندرعباس  با برپایی غرفه خود در حاشیه این همایش به معرفی تازه ترین محصولات و خدمات بانکی خود پرداخت و میزبان مهمانان و مدعوین این همایش بود .

برگزاری همایش ملی طب، پیشگیری و درمان با حمایت بانک حکمت

بر اساس این گزارش امیر دریادار دکتر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن بازدید از غرفه بانک حکمت ایرانیان در این همایش ، ابراز خرسندی و رضایت خود را از نحوه خدمات رسانی بانک حکمت ایرانیان ابراز داشت .

گفتنی است چهارمین  همایش ملی و دومین همایش بین المللی طب و پیشگیری, بهداشت و درمان دریایی  بر روی شناورهای سطحی و زیر سطحی طی چهار روز در شهر بندرعباس و استان هرمزگان به کار خود پایان داد .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: