April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۶۵۵۷
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
0
پول‌نیوز - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، آخرین اقدامات در زمینه کمک رسانی به مردم متاثر از سیل و آبگرفتگی در مناطق مختلف کشور را تشریح کرد.

مرتضی سلیمی اعلام اینکه عملیات امداد و نجات از اول بهمن در مناطقی که دچار سیل و آبگرفتگی شده بودند، آغاز شده و همچنان ادامه دارد، گفت: ۶ استان هرمزگان، سیستان، کرمان، فارس، خراسان جنوبی و رضوی، درگیر سیل و آبگرفتگی شده اند.

به گفته وی، ۳۲ شهرستان جاسک، سیریک، میناب، رودان، حاجی آباد، بشاگرد، دلگان، کنارک، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار، خاش، سرباز، سیب و سوران، منوجان، قلعه گنج، کوهبنان، داراب، سربیشه، خواف و تایباد، همچنان درگیر سیل و آبگرفتگی هستند.

سلیمی در ادامه با اعلام اینکه امدادرسانی به ۲۰۲شهر و روستا انجام شده است، افزود: از اول تا صبح هشتم بهمن ۹۵، به ۱۵ هزار و ۶۰۰ نفر از هموطنان گرفتار سیل و آبگرفتگی، امدادرسانی شده است.

وی از اسکان اضطراری ۶۴۰۰ نفر خبر داد و گفت: ۷۳ دستگاه خودرو نیز در این مدت، از مسیر سیلاب رهاسازی شده است.

سلیمی از تخلیه آب ۶۰ واحد مسکونی خبر داد و افزود: در مجموع هزار و ۲۲۲ نیروی امداد و نجات در قالب ۲۲۸ تیم ، در ماموریت ها حضور یافته اند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، به توزیع ۱۳۵۰ دستگاه چادر، ۴۵۸۰ تخته پتو، ۱۷۶۰ تخته موکت، ۱۳۵۰ شعله والور و فانوس، ۶۹۶۱ کیلوگرم نایلون، ۳۰۰ ست ظروف، ۲۳ هزار و ۳۰۰ قوطی کنسروجات، ۳۶۰۰ قرص، ۱۸۰۰ کیلوگرم برنج و...اشاره کرد و گفت: امدادرسانی در استان های سیستان، هرمزگان و کرمان ادامه دارد.
منبع: مهر
برچسب ها: سیل ، آبگرفتگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: