April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۸۷۹۵
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
0
حمایت «پژمان بازغی» از محیط‌بانانپول‌نیوز - پژمان بازغی در اینستاگرامش نوشت: محیط بان حمید بیگی می گوید؛ حدودسه سال پیش درمنطقه شکارممنوع روشنکوه بوانات بایک گروه شکارچی درگیرشدیم وتمردکردند که کاربه تیراندازی کشید ویک شکارچی ازناحیه چشم مصدوم شد دولاشه قوچ وسه تفنگ قاچاق هم کشف کردیم. اکنون بعدازسه سال محکوم به پرداخت سی ملیون تومان دیه درحق شکارچی شدم وهیچ راهی ندارم وچون استخدام رسمی نیستم حمایتی از من نشده و چند روز دیگه باید خودم را معرفی کنم.

 این مهلت روز شنبه به پایان می رسد. طبق بند ( ط) از ماده ۸ قانون مدیریت خدمات کشوری شغل محیط بانی از مشاغل حاکمیتی در نظر گرفته شده ، و بر همین مبنا ماده ۴۵ همان قانون به منع استخدام پیمانی محیط بانان تاکید شده است. فلذا باید بیان شود سازمان حفاظت محیط زیست با چه مجوزی اقدام به استخدام پیمانی محیط‌بانان می نماید.

در حالیکه مسوولیت در مشاغل حاکمیتی به جهت نوع فعالیت از حساسیت به سزایی برخوردار است و برخورداری از مهارت های خاص که لازمه مشاغل حاکمیتی است نسبت به استخدامیهای پیمانی بسیار گسترده تر و از نظر صلاحیت قانونی و فنی با ماموران پیمانی قابل قیاس نیست ، بنابراین شایسته است اول سازمان حفاظت محیط زیست پاسخگوی این تخلف قانونی خود باشد و در مرحله بعد نسبت به پذیرش مسوولیت در خصوص آنچه محیط بان حمید بیگی و خانواده او در راستای حفاظت از زیست بوم طبیعی ایران با آن دست و پنجه نرم می کنند اقدام شایسته به عمل آورند با انتشار این خواسته به حق به یاری این وظیفه شناس بکوشیم.



منبع:آخرین خبر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: