April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۹۹۰۰
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
0
پول‌نیوز - فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند 7 نفره قاچاق خشکبار و کشف بیش از 22 تن گردو به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان اسلامشهر خبر داد.
 
سردار محسن خانچرلی گفت:با بدست آوردن اخبار و اطلاعات مشترک پلیس غرب استان تهران و معاونت ترانزیت گمرک ایران مبني بر اینکه یک دستگاه  تریلی حامل مغز گردو از گمرک سرخس بارگیری و قصد خروج از کشور را دارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی متوجه شدند متهمان قصد فک پلمب و دپوی محصولات خشکبار در شهرستان  اسلامشهر را دارند. 

سردار خانچرلی بیان داشت : ماموران پلیس آگاهی پس از شناسائی محل دپوی محصولات خشکبار در شهرستان اسلامشهر بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی متهمان را حین فک پلمب گمرکی و در حال تخلیه محصولات خشکبار  دستگیر کردند. 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به جزئیات دستگیری متهمان، تصریح کرد:ماموران در عملیاتی غافلگیرانه وارد محل شده و هفت عضو این باند را دستگیر کرده و در این راستا خودرو های تریلی حامل 22 تن بار گردو را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند. 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد شده است ،خاطرنشان کرد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی با قرار های صادره روانه زندان شدند.


منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: