کد خبر: ۲۲۰۹۵۲
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
0
پول‌نیوز - هواپیمایی کیش ایر در واکنش به خبری با عنوان  "پرواز بندرعباس – مشهد باطل شد" جوابیه ای را به شرح زیر صادر کرد:

1- پرواز مسیر بندرعباس به مشهد مورخ 30/11/95 بر اساس خبر درج شده می بایست ساعت 11 انجام پذیرد لذا حضور مسافر محترم پرواز در ساعت 8 صبح در فرودگاه بندرعباس جای سوال می باشد . درصورتیکه بر اساس شرایط قید شده در بلیط مسافرین پرواز حضور مسافرین در پروازهای داخلی 2 ساعت قبل از انجام پرواز بوده و کانترهای پذیرش نیز نیم ساعت قبل از پرواز بسته خواهند شد .

2- پروازهای فرودگاه مشهد در مورخ مذکور به لحاظ شرایط جوی و بسته بودن باند فرودگاه محلی ، با تأخیرات 7 ساعت به بالا انجام گردید و این شرایط قابل پیش بینی جهت تعیین وضعیت پروازهای بعدی نبود لذا پس از دو ساعت و نیم ، در ساعت 30 :13 دقیقه بعد از قطعی شدن بسته بودن باند فرودگاه مشهد مقدس ، مراتب ابطال پرواز بندرعباس – مشهد از طریق اطلاعات پرواز فرودگاه بندرعباس به کلیه مسافرین اطلاع رسانی گردید .

3- از 95 مسافر این پرواز 16 نفر از مسافرین به صورت گروهی بودند و تنها این 16 نفر حاضر به ابطال بلیط خود نشدند و 79 مسافر نسبت به مراجعه به کانتر کیش ایر و باطل شدن بلیط خود اقدام نموده و فرودگاه را ترک کردند .

4- 16 مسافر قید شده طی حضور در دفتر رئیس ایستگاه بندرعباس اصرار بر برقراری پرواز توسط کیش ایر نمودند که نهایتاً با مداخله پلیس فرودگاه بندرعباس ، این فرودگاه را ترک نمودند .

5- و النهایه مشخص نمودن شماره تماسهای گرفته شده توسط خبرنگار خبرگزاری ایسنا جهت بررسی علت برخورد کیش ایر موجب امتنان خواهد بود چرا که بر اساس پیگیری های بعمل آمده هیچ گونه تماسی از طریق خبرنگاران خبرگزاری ایسنا با مسئولین ذیربط در کیش ایر برقرار نگردیده است .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: