کد خبر: ۲۲۱۲۸۰
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
0
پول‌نیوز -  رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از برخورد این پلیس با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد محترقه در فضای سایبر خبر داد.

سرهنگ «علی جمالی» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مأموران انتظامی برای چهارشنبه آخر سال تمهیدات ویژه‌ای برای برخورد با فروشندگان مواد محترقه در فضای سایبری اندیشیده است.

وی با اشاره به این‌که هم‌اکنون سایت‌ها و صفحاتی در زمینهٔ تهیه و ساخت مواد منفجره اقدام به فعالیت می‌کنند، افزود: پلیس مصمم است با چنین سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که در زمینهٔ آموزش استفاده از مواد محترقه فعالیت می‌کنند برخورد کند.

رئیس پلیس فتا ایلام با تأکید بر این‌که آموزش‌های این سایت‌ها باعث بروز حوادث ناگواری شده است، خاطرنشان کرد: پلیس فتا برنامه ویژه‌ای را برای برخورد با گردانندگان این سایت‌ها دارد.

وی با اشاره به این‌که استفاده از مواد منفجره در چهارشنبه آخر سال در برخی شهرهای کشور خسارات جبران‌ناپذیری را به‌دنبال داشته است، اضافه کرد: از خانواده‌ها می‌خواهیم تا ضمن کنترل و نظارت بیشتر بر فرزندان خود از ورود آن‌ها به سایت‌هایی که اقدام به فروش مواد محترقه می‌کنند خودداری کند.

جمالی از عموم مردم خواست در صورت مواجهه با سایت‌ها و صفحاتی که در زمینه آموزش و فروش مواد محترقه فعالیت می‌کنند مراتب را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش سامانه فوریت‌های سایبری گزارش کنند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: مواد محترقه ، سایبری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: