کد خبر: ۲۲۲۰۲۱
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
0
پول‌نیوز - فرمانده نیروی انتظامی شفت گفت: طی دو عملیات پلیس در این شهرستان اعضای یک باند حفاری غیرمجاز دستگیر و بیش از پنج هزار عدد انواع مواد محترقه و ترقه کشف شد.

سرهنگ علی صداقت با بیان اینکه در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای شهرستان شفت، اظهار کرد: بررسی این موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات انجام شده در این خصوص، افزود: با بررسی های انجام شده مشخص شد که پنج تن در این زمینه فعالیت می کنند که مأموران انتظامی با شناسایی محل حفاری به محل اعزام شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شفت با بیان اینکه متهمان پس از اطلاع از حضور مأموران قصد فرار داشتند که با هوشیاری پلیس دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از این متهمان یک دستگاه فلزیاب و لوازم حفاری کشف و ضبط شد.

وی همچنین به کشف بیش از پنج هزار و ۱۳۸ عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بعداز بررسی های انجام شده توسط  مأموران این فرماندهی مشخص شد که دو مرد ۲۶ و ۳۳ اهل و ساکن شفت اقدام به توزیع و فروش این مواد می کنند.

سرهنگ صداقت با اشاره به اینکه ارزش ریالی مواد کشف شده هشت میلیون ریال است، تصریح کرد: متمهان بعداز تشکیل پرونده برای طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
منبع: مهر
برچسب ها: مواد محترقه ، شفت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: