کد خبر: ۲۲۲۳۱۴
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
0
حبیب فردی تهرانی گفت: در گام نخست دستگاه‌های دست دوم تاتسونو که قدیمی هستند، را با دستگاه‌های جدید جایگزین می‌کنیم.
از پیشرفته‌ترین تجهیزات جهانی جایگاه‌های سوخت رونمایی شدپول‌نیوز - مراسم رونمایی از پیشرفته‌ترین تجهیزات جایگاه‌های سوخت روز جهان در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار شد.

حبیب فردی تهرانی مدیرعامل شرکت پترو نوآ، در مراسم رونمایی از محصولات شرکت تاتسونو ژاپن با بیان اینکه ۷ هزار پمپ بنزین کشور قدمت بیش از ۳۰ سال دارد که باید با پمپ‌های جدید جایگزین شود، گفت: در گام نخست دستگاه‌های دست دوم تاتسونو که قدیمی هستند، را با دستگاه‌های جدید جایگزین می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به این که کمبود جایگاه‌های سوخت در ایران ۹ برابر جهان است، عنوان کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که از طریق پمپ‌های پیشرفته که ظرفیت سوختگیری را تا ۱.۵ برابر افزایش می‌دهند، کمبود جایگاه‌های سوخت را جبران کنیم.

مدیرعامل شرکت پترو نوآ با اشاره به فناوری مدرن تجهیزات جدید جهانی جایگاه‌های سوخت  افزود: پمپ‌های بنزین تاتسونو در زلزله های بیش از ۵ ریشتر خود به خود قطع می‌شود و در هنگام بروز بحران‌هایی مانند زلزله تنها به ماشین‌های مدیریت بحران مانند آمبولانس و آتش‌نشانی با ارائه کارت‌هایی که از قبل به این خودروها داده شده، خدمات ارائه می‌دهد.

فردی تهرانی از مکاتبات با شهرداری‌ها برای تبدیل جایگاه‌های بنزین به سالن‌های مدیریت بحران در مواقع بروز بحران خبر داد و گفت: برنامه پترو نوآ صرفه اقتصادی جایگاه‌ها را به دنبال دارد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا سال ۲۰۲۰ در یک حرکت تدریجی تمامی جایگاه‌ها نوسازی می‌شوند.

آندو مدیر بازاریابی و امور بین‌الملل شرکت تاتسونو ژاپن نیز در مراسم رونمایی از محصولات این شرکت گفت: پس از ۷سال به همراه شرکت نووا به عنوان نماینده شرکت تاتسونو به بازار ایران برگشته که این مجموعه بسیار صادق و دارای اعتبار بالا نزد شرکت تاتسونو است.

در مراسم رونمایی از محصولات شرکت تاتسونو ژاپن جایگاه دارانی از سراسر کشور حضور داشتند و در این مراسم از پیشرفته‌ترین و به روز ترین پمپ‌های بنزین با تکنولوژی روز دنیا رونمایی شد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: