April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۵۳۵۲
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
0
«رامبد جوان» هم داور جشنواره فیلم «سما» شدپول‌نیوز - اعضای هیات داوران بخش فیلم کوتاه داستانی و فیلمنامه جشنواره فیلم کوتاه سما معرفی شد.داوری بخش فیلم‌های کوتاه داستانی را «رامبد جوان»، «پوران درخشنده»، «محمدرضا شفیعی»، «اسفندیار شهیدی» و «سعید قطبی زاده» برعهده دارند.

به طور حتم ترکیب قدرتمند داوران بخش کوتاه داستانی جشنواره سوم «سما» و حضور هنرمندان شناخته شده در این جمع موجب بالا رفتن وزن و اعتبار این رویداد سینمایی خواهد شد. چنان که حضور «رامبد جوان»؛ بازیگر و مجری شناخته شده سینما و تلویزیون، «پوران درخشنده»؛ کارگردان برجسته سینمای اجتماعی ایران به همراه «محمدرضا شفیعی»؛ تهیه کننده فعال سال های اخیر سینما و تلویزیون و «سعید قطبی زاده»؛ منتقد برجسته سینمایی و «اسفندیار شهیدی»؛ مدرس و مدیر فیلم برداری و کارگردان سینما و تلویزیون که در آثاری همچون سریال های تلویزیونی «خانه‌ای در تاریکی»، «همراز» و «پس از سالها» فعالیت داشته است، نویدبخش رویدادی ارزنده خواهد بود.

داوران این بخش را «علی اکبر قاضی نظام، «هادی مقدم دوست»، «حبیب احمدزاده»، «ناصر هاشم زاده» و «پرویز شیخ طادی» تشکیل می دهند.

بنابراین گزارش، سومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه «سما» با موضوع «سبک زندگی اسلامی ایرانی» در تاریخ 26 تا 30 فروردین ماه در سینما فلسطین تهران برگزار می شود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: