April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۵۳۸۴
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
0
پول‌نیوز - مدیر ارتباطات و امور بین الملل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: خط ۵ مترو تهران به دلیل انجام عملیات های بهسازی تا پایان شهریور سال جاری در روزهای جمعه پذیرش مسافر ندارد.

احسان مقدم با اشاره به ضرورت انجام بهسازی خط ۵ مترو تهران گفت: بیش از ۱۸ سال از بهره برداری خط مترو تهران - كرج می گذرد و به همین خاطر شركت بهره برداری مترو تهران بهسازی تمام تأسیسات این خط را طبق استانداردهای جهانی از دی ماه سال گذشته آغاز كرده است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه تصریح كرد: با توجه به گستردگی این عملیات و برای تسریع در روند كار، تغییراتی در سرویس دهی به مسافران این خط ایجاد شده است كه براین اساس تا پایان شهریور در روزهای جمعه پذیرش مسافر در خط ۵ مترو تهران انجام نمی شود.

وی همچنین از تغییر ساعت فعالیت این خط در روزهای عادی خبر  داد و تصریح کرد: ساعت پایانی سرویس دهی خط ۵ نیز تغییر می كند كه براساس برنامه ریزی انجام شده آخرین حركت قطار از مبادی تهران و گلشهر ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

منبع:میزان
مقدم افزود: در صورت برگزاری برخی مسابقات مهم در ورزشگاه آزادی و یا برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی در روزهای جمعه؛ عملیات بهسازی متوقف و مسافرگیری طبق اطلاع رسانی قبلی انجام می شود.

مشاور مدیرعامل شركت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: سرویس دهی در روزهای تعطیل نیز طبق روال ادامه خواهد داشت و در صورت وجود تغییر در پذیرش مسافر اطلاع رسانی خواهد شد.
برچسب ها: مترو ، تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: