کد خبر: ۲۲۶۰۴۵
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
0
پول‌نیوز -  نوجوانان ایران به دو مدال نقره در مسابقات قهرمانی تکواندوی آسیا رسیدند.

در اولین روز رقابت‌های قهرمانی تکواندوی نوجوانان آسیا تیم ایران به دو مدال نقره در دو بخش دختران و پسران رسید.

مهلا مؤمن‌زاده دارنده مدال طلای قهرمانی جهان و آسیا برای كسب سكوی نایب قهرمانی بخش دختران این رقابت‌ها، در اولین مبارزه خود «بیوری آن» از كره‌جنوبی را ۲۴ بر ۶ شكست داد، پس از آن و در مرحله نیمه‌نهایی «مادینابونو پووآ» از ازبكستان را با نتیجه ۲ بر صفر و در راند طلایی از پیش رو برداشت اما در مرحله فینال نتیجه را ۹ بر ۱۸ به تكواندوكار تایلندی واگذار نمود و به مدال نقره این رقابت‌ها بسنده کرد.

همچنین حمیدرضا صدری برای كسب سكوی دوم این رقابت‌ها، در نخستین مبارزه خود به مصاف «میرزابیک بوتائو» از ازبکستان رفت و با نتیجه ۳۸ بر ۳ پیروز این میدان شد، سپس در مبارزه با «ویلرج دینسون» هوگوپوش فیلیپینی نتیجه را ۳۸ بر ۲ به نفع خود به پایان رساند.

در ادامه «رابیل ساگیتژانو» نماینده قزاقستانی را با نتیجه ۳۳ بر ۲۰ از پیش رو برداشت اما در فینال این رقابت‌ها رو در روی «جون سئو بای» از كره‌جنوبی قرار گرفت و با قبول شكست برابر قهرمان جهان (۲۸ بر ۱۹)، بر روی سكوی نایب قهرمانی ایستاد.

پنجشنبه و در دومین روز این مسابقات، تكواندوكاران اوزان ۴۶-، ۴۹- و ۵۲- كیلوگرم دختران و ۵۱-، ۵۵- ، ۶۸-، و ۷۳- كیلوگرم پسران برروی شیاپ چانگ می‌روند كه زهرا علیزاده، دنیا محمدی، ستاره چابکی در گروه دختران و حامد اصغری، ابراهیم صفری، احمد رضا مختاری و محمد حسین یزدانی در گروه پسران نمایندگان كشورمان هستند.

بر اساس قرعه كشی انجام شده، زهراعلیزاده تکواندو کار وزن ۴۶- کیلوگرم کشورمان ابتدا با «نفیسا گامچهبکوا» ازبکستان رقابت خواهد کرد و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار فیلیپین و اندونزی می رود. در وزن ۴۹- کیلوگرم، دنیا محمدی نماینده ایران است که در اولین دیدار با «پارک سئوهیون» کره ای رقابت خواهد کرد و پس از آن به دیدار «فریدا بایباتیروا» قزاقستانی خواهد رفت. ستاره چابکی تکواندو کار وزن ۵۲- کیلوگرم کشورمان پس از یک دور استراحت باید با برنده ویتنام و تایلند مبارزه خواهد کرد.

اما در گروه پسران، چهار نماینده ازکشورمان بر روی شیاپچانگ می روند که حامد اصغری تکواندو کار وزن ۵۱- کیلوگرم کشورمان در نخستین دیدار خود به مصاف «شوخروف ترسونبایف»از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی با برنده دیدار تاجیکستان و اندونزی مبارزه خواهد کرد.

ابراهیم صفری نماینده وزن ۵۵- کیلوگرم کشورمان در نخستین گام با «جانگ جون» کره‌ای مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروز شدن در این دیدار یكی از تكواندوكاران فیلیپین، ویتنام و یا چین تایپه را پیش رو دارد.

در وزن ۶۸-کیلوگرم احمدرضا مختاری با برنده ازبکستان و تایلند مبارزه خواهد کرد و در ادامه محمدحسن یزدانی تکواندو کار وزن۷۳- کیلوگرم کشورمان پس از یک دور استراحت با برنده دیدار قزاقستان و فیلیپین پیکار خواهد کرد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: تکواندو ، ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: