کد خبر: ۲۲۶۳۷۱
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
0
پول‌نیوز - رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: صلاحیت تعداد 232 هزار و 392 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط هیات های نظارت و اجرایی شهرستان‌ها تایید شد.

محمد محمودی شاه نشین رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها طی سخنانی اظهارداشت: صلاحیت تعداد 232 هزار و 392 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط هیات های نظارت و اجرایی شهرستان‌ها تایید شد.

وی در ادامه افزود: همچنین صلاحیت تعداد 9 هزار 982 داوطلب هم از سوی هیات های اجرایی و نظارت شهرستان ها هم رد شد.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با بیان اینه تعداد 289 هزار و 777 داوطلب در انتخابات شوراها نام نویسی کرده بودند گفت: مابقی این داوطلبان یعنی 47 هزار و 403 داوطلب در رقابت در این انتخابات انصراف داده اند.

محمودی شاه نشین بیان کرد: داوطلبانی که نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض و شکایتی دارند می توانند از فردا یعنی از تاریخ 3 الی 6 اردیبهشت ماه شکایت خود را تقدیم هیات نظارت استان ها کنند.
منبع: فارس
برچسب ها: انتخابات ، شورا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: