April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - اولین گردهمایی بین المللی انتقال تکنولوژی در صنعت نفت و گاز روز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه با همکاری کمیته جوانان صنعت نفت ایران در شورای جهانی نفت و پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، در اين گردهمايي كه در مركز همايش هاي بين‌المللي پژوهشگاه برگزار شد، متخصصان داخلي و خارجي از کشورهای ایتالیا، روسیه و هلند حضور داشتند و در بخش‌هايي از اين مراسم نيز سخنراني كردند.

بر اساس اين گزارش، این گردهمایی شامل سه پنل تخصصی بوده که در پنل اول " نقش کمیته جوانان صنعت نفت ایران در شورای جهانی نفت در انتقال تکنولوژی" مورد بحث و بررسي قرار گرفت و تاسیس دبیرخانه دائمی گردهمایی انتقال تکنولوژی با همکاری کمیته جوانان صنعت نفت ایران در پژوهشگاه صنعت نفت و انجام پروژه مشترک با این کمیته، از ديگر موضوعات پيشنهاد شده در اين پنل بود.

اين گزارش مي‌افزايد در پنل دوم که برای اولین بار در ایران همه سخنرانان از بانوان بودند، به نقش بانوان در انتقال تکنولوژی: راه حلی برای برای ارتقای موقعیت بانوان در صنعت نفت و گاز ایران، پرداخته شد.

روش‌های ازدیاد برداشت و تکنولوژی‌های نوین و اساسی در این حوزه، موضوع پنل آخر بود که در آن دکتر عمادی عضو عالی کمیته ملی ایران در شورای جهانی نفت، دکتر رسایی عضو هیئت علمی انستیتو نفت دانشگاه تهران، دکتر بهروز عضو هیئت علمی پردیس بالا دستی پژوهشگاه صنعت نفت، پروفسور فابیو اینزولی رئیس دانشکده انرژی دانشگاه پلی تکنیک میلان و پروفسور آلبرتو گواجنینی رئیس دانشکده مهندسی محیط زیست دانشگاه پلی تکنیک میلان سخنراني كردند.

گفتني است این گردهمایی با اهدای لوح تقدیر از سوی کمیته جوانان صنعت نفت ایران در شورای جهانی نفت به کار خود پایان داد و درپایان، تور تخصصی بازدید از پژوهشگاه صنعت نفت برای میهمانان خارجی برگزار شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: