April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اولین لینک فیبر نوری خانگی FTTH در منزل یک خانواده شهید آبادانی افتتاح شد.

محمود واعظی امروز 4 خرداد ماه، اولین لینک فیبر نوری خانگی FTTH را در آبادان افتتاح کرد.

حداقل سرعت این لینک فیبر نوری برای اینترنت خانگی 50 مگابایت است و به مشترک خانگی این اجازه را می‌دهد تا با سرعت بسیار بالایی به اینترنت دسترسی داشته باشد.

لینک فیبر نوری خانگی FTTH جایگزین خطوط شبکه مسی در شهرها می‌شود و دارای مزایای فراوانی در بحث فناوری اطلاعات است. این لینک امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در منزل خانواده شهید حیاتیان در آبادان افتتاح شد.

همچنین با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پروژه wifi شهری در ۲۵ مجتمع و مرکز تجاری، تفریحی و ورزشی آبادن افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، صبح امروز (پنج‌شنبه، ۴ خردادماه) با حضور محمود واعظی و جمعی از مسئولان استانی پاساژ کادوس آبادان و 24 مجتمع تجاری، تفریحی و ورزشی دیگر در آبادان به ابر wifi متصل شدند.

این طرح سرعت اینترنت ۷۰ مگابایت بر ثانیه را به مشترکان هدیه می‌دهد و مراجعه‌کنندگان به این مجتمع‌ها با تعرفه‌های دولتی می‌توانند به این اینترنت متصل شوند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: