کد خبر: ۲۳۲۲۹۷
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
0
بانک تجارت به دنبال افزایش تعامل با مشتریان
پول‌نیوز - محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت در ضیافت افطاری با مشتریان ارزنده، برعزم این بانک در ارتقای سطح خدمات و شاخص های مشتری مداری تاکید کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در مراسمی که شامگاه بیستم خرداد ماه مصادف با ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونین مدیرعامل بانک تجارت در محفلی صمیمانه با مشتریان بانک دیدار و گفتگو کردند و ضمن آگاهی از نقطه نظرات آنها، به تشریح برنامه های این بانک برای توسعه ارتباطات با مشتریان و معرفی ظرفیت های سوپر مارکت مالی بانک برای ارائه بسته های خدماتی جامع مطابق با نیاز های شاخه های مختلف کسب و کار پرداختند.

مدیرعامل بانک تجارت در خاتمه این مراسم، درگفتگویی با اشاره به برگزاری جلسات هم اندیشی با مشتریان یادآور شد: برگزاری اینگونه نشست ها فرصتی برای ابراز تعهد پایدار ما به حفظ منافع و افزایش رضایتمندی مشتریان است و می کوشیم تا در این جلسات از درخواست ها و مشکلات آنان آگاهی پیدا کرده و برای رفع آن اقدام کنیم.

مدیرعامل تجارت افزود: این بانک افتخار می کند که مشتریانش از جمله قدیمی ترین و وفادارترین مشتریان شبکه بانکی هستند. به همین منظور برای افزایش این تعامل و همدلی به دنبال برنامه ریزی دقیق تری هستیم تا این ارتباط در طول سال  استمرار یافته و از طریق ارتباط مستقیم مدیران ارشد بانک  با مشتریان و برنامه ریزی برای پاسخگوی به انتظارات آنان، شاخص های مشتری مداری در بانک تجارت ارتقاء یابد .
برچسب ها: بانک تجارت ، افطار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: