کد خبر: ۲۳۲۳۷۳
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
0
پول‌نیوز - راز مرگ جوان ایرانی که در شهر ناگویای ژاپن زندگی می‌کرد، پس از انتقال جسد به ایران فاش شد.

۱۷ فروردین ماه سال جاری دوستان یک پسر ۳۰ ساله ایرانی به نام شاهین که در ناگویای ژاپن زندگی می‌کرد با خانواده شاهین تماس گرفته و اعلام کردند شاهین بر اثر تصادف در این شهر جان باخته است.

پس از اطلاع خانواده شاهین از این موضوع، آنها جسد شاهین را به ایران منتقل کردند اما در بررسی اولیه مشخص شد که شاهین بر اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و خبر مرگ وی بر اثر تصادف صحت نداشته است.

با اطلاع پدر شاهین از این جریان، وی به دادسرای مربوطه در محل سکونت خود در یکی از شهرهای اطراف تهران رفت و اعلام شکایت کرد اما با توجه به قانون موجود، پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت رسیدگی، برای بررسی به دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد.

پدر شاهین پیش از ظهر امروز با حضور در شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران در اظهاراتش به بازپرس اعلام کرد که شاهین با چند نفر در ژاپن مراودات مالی داشته و احتمال می‌دهد این قتل به دست آنها انجام شده باشد.

پس از این اظهارات قاضی نقدی‌نژاد؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت دستور تحقیقات در رابطه با این پرونده را صادر کرد.
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: