کد خبر: ۲۳۳۷۹۶
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
0
یوسفی با بیان اینکه صادرات به قطر رخداد مناسبی برای صنعت مرغداری است، تصریح کرد: از آنجا که قطر مرغداری ندارد و نیازمند واردات کالاست، لذا اگر برای تأمین مرغ مورد نیاز به توافق برسیم شاهد تحولاتی در صنعت مرغداری کشور خواهیم بود.
صادرات مرغ به قطر به زودی آغاز می‌شودپول‌نیوز - رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به  آخرین وضعیت صادرات به قطر گفت: چند شرکت داخلی مشغول آماده مقدمات صادرات هستند و به زودی این امر اتفاق می‌افتد.

محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به سرگیری مجدد صادرات مرغ اظهار داشت: طی 15 روز اخیر حدود 6 هزارتن مرغ از کشور به عراق و افغانستان صادر شد که با اتمام ماه رمضان این میزان افزایش می یابد.

وی با اشاره به  آخرین  وضعیت صادرات به قطر افزود: با توجه به آنکه قبل از شیوع آنفولانزا حاد پرندگان صادرات چندانی به کشورهای حوزه خلیج فارس نداشتیم، هم اکنون مذاکرات و رایزنی ها برای صادرات به این کشور آغاز شده است.

یوسفی ادامه داد: چند شرکت داخلی مشغول آماده مقدمات صادرات به قطر هستند و به زودی این امر اتفاق می افتد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به اینکه صادرات یک امر رقابتی است، گفت: از این رو باید توان رقابت با سایر رقبا همچون برزیل، ترکیه، اوکراین و امریکا در بازارهای هدف وجود داشته باشد و این درحالی است که به سبب نبود مزیت قیمتی و مشوق صادراتی این امکان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه صادرات به قطر رخداد مناسبی برای صنعت مرغداری است، تصریح کرد: از آنجا که قطر مرغداری ندارد و نیازمند واردات کالاست، لذا اگر برای تأمین مرغ مورد نیاز به توافق برسیم شاهد تحولاتی در صنعت مرغداری کشور خواهیم بود.
برچسب ها: صادرات مرغ ، پول نیوز ، قطر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: