حضور مدیران بانک دی در همایش سیاست های پولی و ارزی
پول‌نیوز - بیست و هفتمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی بانک مرکزی با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رییس کل بانک مرکزی و مدیران ارشد بانک دی برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این همایش با موضوع «ثبات مالی: بستر رشد و توسعه پایدار » امروز 10 تیرماه 1396 در محل مرکز همایش های بین المللی صداوسیما با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک دی، مدیران ارشد نظام بانکی و  صاحب نظران حوزه پولی و بانکی برگزار شد.

نقش بانک مرکزی در حفظ ثبات مالی، ساختار نهادی و عملیاتی بازار سرمایه و بدهی و ثبات مالی، مدیریت تنگنای اعتباری و عوامل و راهکارها، نقش ثبات مالی در حفظ تورم پایین برای رشد اقتصادی پایدار برخی از محورهای این همایش است.

همچنین آثار عدم تعادل بودجه و عملیات شبه مالی دولت بر ثبات مالی از دیگر محورهای همایش مذکور است که در سه حوزه آثار عدم تعادل بودجه و عملیات شبه مالی دولت بر ترازنامه بانک‌ها و بانک مرکزی، آثار عدم تعادل بودجه دولت بر تعادل بازار بدهی، راهکارهای رفع آثار نامطلوب بودجه دولت بر ثبات مالی مورد توجه و بررسی قرار می­گیرد.

از جمله موارد دیگری که در این همایش دو روزه بررسی می شود، عوامل موثر بر همگرایی و واگرایی نرخ‌ها در بازارهای مالی، راهکارهای ایجاد همگرایی میان نرخ‌ها در بازارهای مالی، رقابت قیمتی کنترل نشده (جنگ قیمتی) و تاثیر آن بر ریسک بانکی خواهد بود.

حضور مدیران بانک دی در همایش سیاست های پولی و ارزی

حضور مدیران بانک دی در همایش سیاست های پولی و ارزی
برچسب ها: بانک دی ، همایش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: