کد خبر: ۲۳۴۹۹۱
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
0
موشک های ایران لرزه بر اندام دشمن انداخته استپول‌نیوز آیت الله علیرضا اسلامیان ظهر پنجشنبه در همایش بزرگداشت آیت الله دهکردی اظهار داشت: مصوبات در مجمع مشورتی شورای نگهبان به مجلس ارائه می شوند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید بر علیه سند ۲۰۳۰ اعتراض می‌کردند، دین اسلام یک دین کامل است و با این سند به شدت مخالف است.

وی در ادامه گفت: مسیحیت و یهودیت ادیان الهی هستند اما در کتاب تورات و انجیل به سبب اینکه روحانیت ایثارگر وجود نداشته خرافات و دروغ نهفته است و اما دین اسلام کاملترین دین ها است و هیچ تحریفی در آن به وجود نیامده است.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان تصریح کرد: قدرت و شجاعت نیرهای سپاه و نظامی کشور موشک‌های پرتاپ شده به سوی دشمن، اندام آنها را به لرزه انداخت و دشمن را نا امید کرد.

اسلامیان عنوان کرد: باید از کالاهای کشورمان حمایت کنیم و زمینه  برای تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم شود و همچنین باید از فرهنگ غرب دوری کنیم.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: