کد خبر: ۲۳۵۵۶۷
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
0
قرار گرفتن دفتر بازرسی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در زمره پنج دستگاه برتر در حوزه رسیدگی به گزارش ها و شکایات از سوی نهاد ریاست جمهوری
تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امیدپول‌نیوز - دفتر بازرسی سازمان تامین اجتماعی، نظارت و بازرسی مستمر بر عملکرد واحدهای تابعه ( ادارات کل، مدیریت های درمان و مؤسسات و شرکتهای تابعه) و ارائه کمک های کارشناسی، مشورتی به مسئولین واحدهای تابعه و تهیه گزارش های لازم به مدیریت عالی  را به جدیت اجرا کرده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بازرسی از تمامی مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان استان تهران( بستری و سرپایی) بر اساس چک لیست های طراحی شده در واحدهای پذیرش، واحدهای پاراکلینیک و کلینیک و ارائه گزارش آماری به بالاترین مقام سازمان طبق شاخص های ارزیابی شده و امتیازات اخذ شده توسط مراکز درمانی و نهایتاً اصلاح و بهبود فرآیندهای درمانی با هدف افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و افزایش کیفیت خدمات رسانی در مراکز ملکی سازمان در دستور کار بوده است.

پاسخ به مکاتبات و موارد ارجاعی رسیدگی شده از طرف دفتر ریاست جمهوری و مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری( سامد) در چارچوب ضوابط و مقررات و به استناد گزارش های تهیه شده از سوی واحدهای ذیربط از دیگر اقدامات دفتر بازرسی سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم بوده است.

این دفتر، به بیش از ٢ هزار نامه از سوی سازمان بازرسی کل کشور و سامانه مربوط به این سازمان توسط این دفتر در طی ٤ سال گذشته پاسخ داده است.

پاسخگویی به مراجعین حضوری، تلفنی و مکاتبه ای توسط کارشناسان بازرسی استان ها با هدف ارتقاء سطح رضایتمندی مخاطبان و بررسی و اقدام لازم در خصوص شکوائیه ها، درخواست ها و اعتراض های رسیده از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی و تهیه پاسخ از دیگر اقدامات حوزه بازرسی سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم بوده است.

قرار گرفتن دفتر بازرسی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در زمره پنج دستگاه برتر در حوزه رسیدگی به گزارش ها و شکایات از سوی نهاد ریاست جمهوری از توفیقات این دفتر طی ٤ سال گذشته است.

همچنین، طراحی، پیاده سازی و راه اندازی پورتال داخلی دفتر بازرسی مدیر عامل با هدف تسهیل تعاملات و ارتقاء سطح علمی کارشناسان استانی، راهبری و نظارت بر عملکرد کارشناسان بازرسی و رسیدگی به شکایات استان ها، برگزاری دوره آموزشی جهت کارشناسان استانی از دیگر اقدامات حوزه بازرسی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: