April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
پیام مدیر عامل به مناسبت پنجاه و هشتمین سالگرد تاسیس بیمه آسیاپول‌نیوز - تفضل بی‌پایانت را بر دیده منت نهاده و شکرانه بی‌نهایتت را بر زبان قاصر خود جاری می‌سازم که تداوم توفیق خدمت صادقانه‌ام را در بیمه‌آسیا قرار دادی.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، امروز مدیران فرهیخته، کارکنان توانمند و نمایندگان وفادار، نمادی از پنجاه و هشت سال خدمت صادقانه هستند که تبلور باشکوه آن را در ایفای نقش بی بدیل بیمه آسیا در مسئولیت های اجتماعی بنگاه های اقتصادی وهم چنین کسب رتبه اول برای سومین سال متوالی در بین یکصد شرکت کشور شاهد هستیم.

امید آن را دارم که با اتکال به باریتعالی، عنایات حضرت ولی عصر (عج) ،نگاه امیدوارانه و گرمی دستان مشتاقتان، برگی دیگر از افتخارات بی‌پایان بیمه‌آسیا در صنعت بیمه کشور را رقم بزنیم.

پنجاه و هشتمین سالگرد تأسیس بیمه آسیا را به تمامی همکاران ارجمندم و خانواده محترمشان در سراسر کشور تبریک عرض نموده و در کمال ادب و احترام از خداوند سبحان، سلامت و سعادت اعضای فهیم و پرتلاش خانواده بیمه‌آسیا را مسألت دارم.
                   
                                                  




برچسب ها: بیمه آسیا ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: