April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۸۰۳۳
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
0
پول‌نیوز -فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: در چهار ماهه نخست سال 4422 متهم توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

سرهنگ رضا شیرزادی از کشف حدود 145 کیلوگرم مواد مخدر و پیش ساز مواد مخدر در چهار ماهه ابتدای سال خبر داد و تصریح کرد: این میزان مواد مخدر در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیر و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر کشف شده است.

وی با تاکید بر رشد چشمگیری کشفیات مواد مخدر در چهار ماه نخست سال جاری، گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد هشت برابری داشته است. همچنین در این مدت حدود 12 هزار حبه قرص روانگردان نیز جمع آوری و با توزیع کنندگان آن برخورد شد.

شیرزادی گفت: در این مدت میزان کشف کالای قاچاق 71 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت. در چهار ماهه نخست سال یک میلیون و 39 هزار و 380 نخ سیگار قاچاق توسط عوامل انتظامی این شهرستان کشف  شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 115 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در رابطه با کشفیات سرقت در چهار ماهه نخست سال اظهار کرد: در این مدت با تجزیه و تحلیل دقیق جرایم و برنامه ریزی دقیق میزان وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش یافته است.

شیرزادی با بیان اینکه در بین عناوین سرقت، میزان وقوع سرقت های به عنف، خودرو، منزل و تجهیزات برق در چهار ماه نخست امسال کاهش چشمگیری داشته است، عنوان کرد: انتظامی شهرستان کرمانشاه با به کارگیری پلیس های افتخاری، نگهبان‌های محله، برقراری گشت مشترک با اداره برق و فعالیت شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان توانسته است آمار وقوع سرقت را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از سرقت‌های شهرستان کرمانشاه توسط معتادان متجاهر انجام می‌شوند، گفت: از ابتدای سال تا پایان تیر ماه 729 معتاد متجاهر توسط ماموران انتظامی در سطح شهرستان جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مدت مذکور حدود 6000 جام قلیان به واسطه اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی از قلیان سراهای متخلف سطح شهر جمع آوری شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: کرمانشاه ، مجرم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: