April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۸۸۵۶
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
0
محمد آزاد گفت: افزایش قیمت مواد اولیه سبب صدور این کالا به بازارهای بین المللی شده اما هنوز رونقی در بازار داخلی ایجاد نشده است.
قیمت مواد اولیه آهن 45 درصد افزایش یافتپول‌نیوز - رییس اتحادیه آهن فروشان از افزایش ۴۵ درصدی قیمت مواد اولیه آهن آلات در ۵۰ روز اخیر در بازار خبر داد.

محمد آزاد در حاشیه نشست روسای اتحادیه های صنفی آهن فروشی سراسر کشور افزود: افزایش قیمت مواد اولیه سبب صدور این کالا به بازارهای بین المللی شده اما هنوز رونقی در بازار داخلی ایجاد نشده است.

وی با اشاره به تعطیلی بیش از ۱۴۰۰ واحد صنفی آهن فروشی از ۳ هزار واحد موجود در تهران گفت: ۲۰ هزار واحد صنفی آهن فروشی در کشور فعال هستند که مالیات بر ارزش افزوده آنان را با مشکل مواجه کرده است.

رییس اتحادیه آهن فروشان دریافت مالیات بر ارزش افزوده را در ۳ مرحله واردات، کارخانه و بورس ؛ سبب بروز مشکلات عدیده برای این بخش اعلام کرد و ادامه داد : براساس اصلاحات انجام شده آهن فروشان از ۱۰۰ درصد معاملات سالانه ۹۴ درصد را به عنوان اعتبار خرید در مراحل قبل پرداخت می کنند و برای ۶ درصد مالیات بر ارزش افزوده پرداخت خواهند کرد.

آزاد گفت: از این پس برای مثال هر یک میلیارد تومان فروش ، برای ۶ درصد ان مالیات بر ارزش افزوده می دهند که ۹ درصد ۹۰ میلیون تومان هم ۵ میلیون و۴۰۰ می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: