حضوربيمه آسيا در نمايشگاه بين المللي صنعت ساختمانپول‌نیوز - بيمه آسيا درهفدهمین نمايشگاه بين المللي صنعت ساختمان حضور دارد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیران و کارشناسان بیمه های مهندسی و مسئولیت بیمه آسیا به عنوان بزرگ‌ترين بيمه خصوصي کشور و حائز رتبه اول براي سه سال متوالي در گروه موسسات بيمه‌اي يکصد شرکت برتر کشور ، در غرفه اختصاصي این شرکت در سالن 22  و در طول برگزاري نمايشگاه (21مرداد تا 24مرداد سال جاري ـ مرکز نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران) آماده ارائه خدمات بيمه‌اي و مشاوره‌اي در خصوص پوشش های  بیمه ای به ویژه حوزه ساختمان هستند.

بنابر این گزارش ، نمایشگاه صنعت ساختمان تهران (Iran Confair) بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان و ساختمان سازی ایران و یکی از معروفترین نمایشگاه های خاور میانه است.در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای حوزه صنعت ساختمان عرضه  و عرصه رقابتی برای شرکت های فعال در این حوزه را فراهم می کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: