April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۹۳۶۴
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
0
جشن تابستانه در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود
پول‌نیوز - مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: جشن تابستان در منطقه آزاد ماکو از اواخر هفته مرداد برگزار می شود.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، حسین ولیزاده، در دومین جلسه کارگروه جشن نشاط اجتماعی که با رویکرد افزایش مشارکت های مردمی برگزار شد، افزود: از هفته آخر مرداد تا پایان تابستان هر هفته پنجشنبه و جمعه جشن نشاط اجتماعی با عنوان جشن تابستانه در بوستان پارک امام( ره) برگزار می گردد.

وی در ادامه اضافه کرد: جشن تابستانه منطقه آزاد ماکو یک برنامه منحصر به فرد و نوآورانه می باشد و در تلاشیم تا تمامی آیتم های برنامه توسط شرکت کنندگان برگزار گردد تا شاهد یک جشن مردمی برای مردم عزیز منطقه باشیم.

مدیر اجتماعی سازمان منطقه آزاد ماکو هدف از برگزاری این جشن را افزایش نشاط در راستای سلامت اجتماعی و مشارکت عمومی عنوان کرد، اظهار داشت: در کنار این جشن، کمپین جذب حمایت های مردمی از ایتام و زنان بی سرپرست برگزار خواهد شد تا با مشارکت عمومی و بسیج همگانی فقر را در منطقه کاهش دهیم.

محسن فیض، مدیر هنری سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این جلسه گفت: این برنامه توسط هنرمندان بومی با رویکرد توسعه فرهنگ بومی و حمایت از هنرمندان برگزار می گردد.

عبدالله زاده، مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو نیز برگزاری این جشن را در پایان هر هفته علاوه بر بهره مندی جامعه محلی برای گردشگران و مسافران تعطیلات آخر هفته نیز برنامه ها و تدابیری اندیشیده شده است تا بتوان فضای جذاب برای مسافرین عزیز مهیا کنیم.

در این جلسه مدیران کمیته امداد امام، بهزیستی، ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، کتابخانه های عمومی و هلال احمر شهرستان ماکو نیز هرکدام نقطه نظرات خودرادر خصوص اجرای این جشن عنوان کردند و از تلاش های سازمان در راستای افزایش نشاط اجتماعی که از نیازهای مهم منطقه است تقدیر و قدردانی کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: