کد خبر: ۲۳۹۸۴۲
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
0
پول‌نیوز - روزنامه انگلیسی گاردین مدعی شد که شبکه بی بی سی از ایران به دلیل مسدود کردن اموال کارکنان بخش فارسی این شبکه خبری انتقاد کرد.

مراجع قضایی ایران در حکمی که شامل ۱۵۲  روزنامه‌نگار و همکاران پیشین بخش فارس شبکه بی بی سی انگلیس صادر شده است فروش اموال و تبادلات تجاری توسط این افراد را در ایران ممنوع کرده است.

همچنین شبکه بی بی سی از مقامات ایران خواسته است تا این حکم را بازگردانند.

بنا بر گفته مدیر بخش جهان شبکه بی بی سی، این حکم کارکنان بخش فارسی این شبکه را از خرید و فروش املاک، ماشین و دیگر کالاها منع می‌کند.

بر اساس این گزارش، این شبکه انگلیسی از حکم قضایی آگاهی یافته است که اموال ۱۵۲ نفر از کارکنان و همکاران پیشین بخش فارسی این شبکه مسدود شده است.

بنا بر ادعای بی بی سی، این شبکه از حکم صادره هیچ اطلاعی نداشته است و تنها زمانی که یکی از اقوام کارکنان بی بی سی فارسی از طرف او قصد فروش یک ملک را داشته است متوجه این موضوع شده است و دستگاه قضا ایران هیچ توضیحی در این‌باره نداشتند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: ایران ، مصادره اموال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: