April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۰۵۲۳
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
0
پول‌نیوز - پروفسور مجید سمیعی که برای شرکت در اجلاس جهانی مغز و اعصاب به استانبول ترکیه سفر کرده است، روز یکشنبه با حضور در جمع ایرانیان مقیم این شهر تجلیل شد.

ایرانیان ساکن استانبول در آیین نکوداشت پروفسور از جراحان برجسته مغز و اعصاب جهان در فضایی صمیمی و پرشور ایرانیان برگزار شد و نمایندگانی از جامعه ایرانیان مقیم استانبول به پروفسور سمیعی خوش آمد گفته و بیان کردند که به رغم زندگی در خارج از کشور، همواره به ایران و افتخارآفرینان سرزمین خود عشق می ورزند.

پرفسور مجید سمیعی هم در این آیین با ابراز خرسندی از حضور در جمع ایرانیان اعلام کرد که در همه مجامع علمی و بین المللی با افتخار از ایران یاد می کند.

وی جایگاه علمی ایرانیان را در سطح جهان ممتاز و کم نظیر خواند و از جایگاه شایسته پزشکان ایرانی در استانبول از جمله پرفسور مهدی ساسانی جراح برجسته مغز و اعصاب تجلیل کرد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: