April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۲۰۱۹
۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
0
پول‌نیوز - فرماندار میامی گفت: پنج نفر از اهالی شورای اسلامی به همراه دو نفر از اهالی روستای نام نیک روز گذشته برای برطرف شدن مشکل آب به داخل غار منطقه رفتند که دچار گاز گرفتکی شدند.

محمدمهدی کریمی ضمن تایید گازگرفتگی پنج نفر از اعضای شورای شهر روستای نام نیک در بیان جزئیات حادثه اظهار کرد: غروب پنجشنبه در پی یافتن راه حل مشکلات آبی منطقه تعدادی از اعضای شورای شهر به همراه یک موتور بنزینی وارد غار نام نیک شدند که گویا گاز خارج شده از این موتور بنزینی باعث گازگرفتگی آنها می شود.

وی با بیان اینکه تماس تلفنی یکی از افراد داخل غار توانست دیگران را آگاه کند، گفت: یکی از اعضای شورای شهر نام نیک که دچار گازگرفتگی شده بود به سختی توانست به خارج از غار آمده و فرزند خود را از ماجرا آگاه کند که وی نیز به کمک اهالی روستا خود را به منطقه رساند و این پنج نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

فرماندار میامی عمل این تعداد را بی تدبیری در رعایت نکات ایمنی خواند و افزود: خوشبختانه بلافاصله با کمک نیروهای مردمی و امدادی این پنج نفر به درمانگاه اعزام شدند و حال همه آن ها مساعد است و باید گفت در این گونه موارد باید از نیروهای متخصص و آب و فاضلاب روستایی کمک گرفت.

فرزند عضو شورای شهر نام نیک نیز ضمن تشریح ماجرای تماس تلفنی ابراز داشت: غروب روز گذشته پدرم به همراه چند نفر از اهالی شورای شهر برای حل مشکل گرفتگی آب وارد غار شدند که بعد از تماس تلفنی بلافاصله خود را به محل رسانده و افراد گرفتار در غار را نجات دادیم.

دهیار روستای نام نیک نیز در تشریح حادثه ابراز داشت: علیرغم داشتن آب و هوای مساعد در این روستا اما از آب شرب بی بهره ایم و همین امر این پنج نفر از اعضای شورای شهر را به همراه دو نفر دیگر از اهالی بر این کار مصمم کرد که به داخل غار رفته و بتوانند آب بیشتری را به منبع روستا هدایت کنند که متاسفانه دچار گاز گرفتگی شدند.

ابوالفضل پور مرادی ادامه داد: خوشبختانه با همت اهالی این هفت نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و حال همه آن ها مساعد است اما باید در نظر داشت که مسئولان باید تا دیر نشده فکری برای تنش آبی منطقه کنند.وی تصریح کرد: نبودن آب باعث مهاجرت و بروز آسیب های اجتماعی می شود لذا امیدواریم با تدبیر مسئولان استانی و شهرستانی این مشکلات به زودی برطرف شود.روستای نام نیک از توابع بخش کالپوش در شهرستان میامی قرار دارد.

منبع: مهر
برچسب ها: گاز گرفتگی ، میامی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: