کد خبر: ۲۴۲۱۵۱
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
0
جشنواره عید تا عید خودروهای الوند
پول‌نیوز - مدیر شبکه و آموزش نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا از اجرای طرح مشترک ارائه خدمات و قطعات رایگان به کامیونت الوند خارج از دوره گارانتی خبر داد.
 
به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، محمدرضا مهری ضمن بیان مطلب فوق افزود: این طرح به مناسبت اعیاد قربان و غدیر از تاریخ 11 لغایت 23 شهریور در 21 نمایندگی منتخب شرکت خدمات فنی رنا برگزار می شود. میزان پراکندگی کامیونت های الوند و میزان پذیرش نمایندگی ها در انتخاب نمایندگی ها برای اجرای این طرح مد نظر قرار گرفته است.

وی هدف از برگزاری این طرح را ارتقا رضایت مندی مشتریان و دارندگان  خودروهای الوند شرکت سایپا دیزل، ارتقا سهم بازار خدمات و رونق کسب و کار نمایندگان و افزایش وفاداری مشتریان دانست و گفت: شرکت خدمات فنی رنا همواره در مسیر مشتری مداری و ارائه خدمات ویژه برای مشتریان پیش قدم بوده و موفقیت های چشمگیری نیز به دست آورده که این موضوع مسئولیت این شرکت و نمایندگی های مجاز را بیش از پیش کرده است.

مدیر شبکه و آموزش نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا  افزود: دارندگان خودروهای الوند خارج از دوره گارانتی می توانند با مراجعه به نمایندگی های منتخب شرکت رنا در سراسر کشور از خدمات تعویض فیلتر گازوئیل و فیلتر آبگیر گازوئیل به صورت رایگان در صورت تعویض روغن و فیلتر روغن به هزینه مشتری بهره مند شوند.
برچسب ها: خودرو ، سایپا ، الوند ، عید
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: