کد خبر: ۲۴۶۰۲۹
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
0
بسیاری از افراد برای دیدن فوتبال و به خاطر گروه Beatles به این شهر سفر می‌کنند در حالی که لیورپول، جاذبه‌های گردشگری و فعالیت‌های تفریحی متعددی را در اختیار گردشگران می‌گذارد.
پول نیوز لیورپول، بر خلاف گذشته‌ی صنعتی‌اش، اکنون دیگر یک شهر صنعتی و آلوده نیست، برعکس، پر از تفریحات لذت‌بخش و فرهنگ و هنر و موسیقی است. این شهر، مرکز ارکستر Philharmonic و محل تولد گروه The Beatles است.

گشت و گذاری در لیورپول، انگلستان (+عکس)

بسیاری از افراد برای دیدن فوتبال و به خاطر گروه Beatles به این شهر سفر می‌کنند در حالی که لیورپول، جاذبه‌های گردشگری و فعالیت‌های تفریحی متعددی را در اختیار گردشگران می‌گذارد. این راهنمای سفر به شما کمک می‌کند برای سفر خود به لیورپول، برنامه‌ریزی کنید.

گشت و گذاری در لیورپول، انگلستان (+عکس)

این شهر گزینه‌های زیادی برای صرف غذای ارزان‌تر وجود دارد. چیپس و ماهی فقط ۵ پوند (۳۰,۲۱۲ تومان) قیمت دارد. اغذیه‌فروشی‌ها، ساندویچ‌های ارزانی به قیمت ۵ تا ۷ پوند (۳۰,۲۱۲ تا ۴۲,۲۹۷ تومان) و رستوران‌های هندی نیز وعده‌های ناهار را با قیمت ۶ پوند (۳۶,۲۵۵ تومان) به گردشگران عرضه می‌کنند. خرید مواد خوراکی برای یک هفته نیز ۴۰ تا ۵۲ پوند (۲۴۱,۶۹۹ تا ۳۱۴,۲۰۸ تومان) هزینه دارد.

گشت و گذاری در لیورپول، انگلستان (+عکس)

 غذا خوردن در رستوران‌های مجلل، هزینه‌های سنگینی برای شما خواهد داشت. به ازای هر وعده غذا به همراه نوشیدنی، چیزی در حدود ۲۱ پوند (۱۲۶,۸۹۲ تومان) باید بپردازید.فوتبال، در این شهر از اهمیت زیادی برخوردار است.

برای دیدن اشتیاق مردم این شهر به فوتبال، راه دیگری ندارید جز این که از یک مسابقه‌ی فوتبال دیدن کنید. می‌توانید بازی‌های تیم لیورپول یا اورتون را ببینید اما حواستان را جمع کنید که در جمع طرفداران یک تیم، تیم دیگر را تشویق نکنید. بهتر است که با اراذل و اوباش فوتبالی در نیافتید چون به شدت خشن و متعصب هستند. 



منبع:کجارو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: