وجود 4000 پول‌نیوز-نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از وجود 4000 نیروی مازاد در مترو خبر داد.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه آزادسازی منابع انسانی ناکارآمد و غیرلازم باید در برنامه ساماندهی شهرداری تهران دیده شود، گفت: این الزامات ارائه شده کلیات تصمیم کمیسیون برنامه و بودجه است و متاسفانه شاهدیم صحبت‌های بنده به اشتباه در سایت‌های مختلف منتشر شده و عنوان شده است که جذب جدیدی در شهرداری نباید انجام شود که اینگونه نیست.

فراهانی با بیان اینکه متاسفانه در شهرداری با پدیده «کارمندان بیکار» مواجه هستیم، افزود: این افراد صبح به صبح کارت زده و حقوق دریافت می‌کنند، اما بهره‌وری و ارزش افزوده‌ای برای شهرداری ندارند. به عنوان مثال در برخی شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری با این پدیده مواجه هستیم که به طور مشخص در مترو 4000 نیروی مازاد وجود دارد که به آنها لقب کارمندان بیکار را داده‌اند که فعالیت مشخصی ندارند و تنها حقوق می‌گیرند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: