April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۹۵۸۷
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
0
یکی از لوکس ترین هتل های دبی که در سفر با پکیج های تور دبی میتوانید در آن اقامت کرده و از سرویس لوکس و بدون نقص آن لذت ببرید، هتل 5 ستاره جمیرا دار المصیف است.
پول‌نیوز - دبی به خودی خود مقصدی شیک و لوکس میباشد و آنقدر تعداد هتل های 5 ستاره لوکس و شیک و با امکانات کامل در این شهر زیاد است که معرفی بهترین و لوکس ترین هتل های دبی، کار راحتی نیست. ما هتل های لوکس در دبی را با هم مقایسه و سعی کردیم بر اساس خدمات و ویژگیهای خاص و همینطور نظر و رضایت مسافرین، لوکس ترین هتل های دبی را بر اساس نظر سنجی و آخرین آمار منتشر شده در سال 2017 شناسایی کنیم و اطلاعات مربوط به آنها را جمع آوری کنیم. بر این اساس لیست 10 تایی از هتل های دبی را که در سال 2017 انتخاب شده اند به شرح ذیل آماده کرده ایم.

هتل 5 ستاره الماها ریزورت دبی Al Maha Desert Ressort Dubai

لوکس ترین هتلهای دبی (+عکس)

این هتل 5 ستاره لوکس  با الهام از معماری سنتی دبی و طرحی که از خیمه های قدیمی دبی الهام گرفته شده است، در وسط صحرا واقع شده و با پذیرایی و سرویس لوکس، تجربه ای منحصر به فرد و خاطره به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. هتل 5 ستاره الماها ریزورت دبی دارای 42 سوئیت بسیار لوکس و مجزا است که هر کدام به شکل خیمه ای جداگانه آماده و با بهترین امکانات و وسایل و با سبکی سنتی دکور شده اند.

در داخل این خیمه ها امکانات بسیار لوکس از جمله استخر اختصاصی، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ در اختیار شما قرار خواهد داشت و در ساختمان اصلی این هتل نیز رستوران های مجلل و کافه تریا برای استفاده مسافرینی که در این هتل اقامت دارند قرار گرفته است. این هتل تا مرکز شهر دبی 50 کیلومتر فاصله دارد.
 
هتل جميرا دار المصيف - مدينة جميرا   Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah  Hotel

لوکس ترین هتلهای دبی (+عکس)

یکی از لوکس ترین هتل های دبی که در سفر با پکیج های تور دبی میتوانید در آن اقامت کرده و از سرویس لوکس و بدون نقص آن لذت ببرید، هتل 5 ستاره جمیرا دار المصیف است. این هتل با تعداد 283 اتاق که به شکل خانه های سنتی عربی با بالکن های بزرگ طراحی شده اند، از زیباترین و بهترین هتل های دبی برای اقامت بوده و سرویس بسیار مناسبی را در اختیار مسافرین خود قرار میدهد. زمین گلف، ساحل اختصاصی در منطقه جمیرا، زمین های تنیس، حدود 40 رستوران و کافه تریا، پارک آبی و کلوب معروفی به نام سندباد برای کودکان از امکاناتی میباشند که این هتل برای مسافرین خود تدارک دیده است .

هتل رافلز دبی  Ruffles Hotel Dubai

لوکس ترین هتلهای دبی (+عکس)

این هتل با تعداد 252 اتاق لوکس مانند مرواریدی در شهر دبی میدرخشد و بدون شک انتخاب مناسب برای کسانی است که مایل به اقامت در هتلی لوکس با سرویسی بی نقص میباشند. معماری این هتل فرم هرمی دارد و در ساختار آن از مقدار زیادی شیشه و سنگ های مرغوب استفاده شده است. در اطراف این هتل فضای سبز بسیار زیبایی با طراحی کم نظیر که شامل رستوران ها و کافه تریا و همینطور اتاق های ماساژ در فضای باز میباشد، قرار دارد و اتاق های این هتل نیز با امکانات کامل و فضای راحت و دکوراسیونی که تلفیقی از دکورراسیون شرقی و مدرن میباشد، پذیرای مسافرینی است که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند.

هتل القصر - مدینه الجمیرا  Al Qasr Hotel-Madinat Jumeirah

لوکس ترین هتلهای دبی (+عکس)

این هتل در واقع یک عمارت با سبک و دکوراسیون عربی است که در مدینه الجمیرا قرار گرفته است. کلاٌ درای 294 اتاق میباشد که برای اقامت بسیار راحت هستند و از امکانات بسیار مناسبی برخوردارند. این هتل در کنار ساحل زیبای جمیرا قرار گرفته است و با باغهای زیبا و کانالهایی که آب در آنها جریان دارد احاطه شده اند. به عقیده بسیاری، این کانالها، برگرفته شده از شهر ونیز ایتالیا است و تلفیق آن با معماری سنتی عربی، با دکوراسیون های شرقی و لوکس مجموعه ای بینظیر را فراهم ساخته است. بدون شک این هتل یکی از لوکس ترین هتل های دبی است که با اقامت در آن از امکانات بسیار لوکس و درجه یک برخوردار خواهید بود.

هتل پارک حیات دبی  Hotel Park Hayatt Dubai

لوکس ترین هتلهای دبی (+عکس)

هتل پارک حیات دبی، با تعداد 225 اتاق یکی از لوکس ترین هتل های دبی است. این هتل کمی از ساحل فاصله دارد اما درکنار یکی از بزرگترین و زیباترین زمین های گلف دبی قرار گرفته است. در این هتل 5 ستاره، خدمات بسیار لوکس و در رده هتل های 5 ستاره در اختیار شما قرار داده میشود و شما میتوانید در اتاق های لوکس این هتل اقامت داشته باشید و از امکانات آن لذت ببرید. فضای باز و باغ این هتل مرکز برگزاری بسیاری از شب نشینی ها و مهمانیها و جشن ها میباشد و این هتل از هتل های 5 ستاره ای است که برای برقراری کنفرانس ها و نشست های بین المللی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

هتل برج العرب دبی  Burj Al Arab Hotel Dubai

لوکس ترین هتلهای دبی (+عکس)

هتل برج العرب دبی را میتوان مشهور ترین هتل لوکس و 5 ستاره در دبی نامید. این هتل که جزو اولین هتل ها و پروژه هایی است که در داخل آب دریا در دبی ساخته شده است ، به دلیل معماری خاص و بینظیرش سالها به عنوان نمای کشور امارات متحده عربی و شهر دبی شناخته می شده است .اما علاوه بر معماری خاص و بینظیر ، این هتل خدمات بسیار مناسبی را در اختیار مسافرین خود قرار میدهد.

 اتاق ها و سوئیت های لاکچری این هتل از منظره بسیار زیبایی و دکوراسیون لوکسی برخوردارند. این هتل دارای 7 رستوران است که غذاهای متنوع و لذیذی را در اختیار مسافرین خود قرار میدهد. این هتل 60 طبقه تجربه منحصر به فرد و خاطره ای تکرار نشدنی برای شما به همراه خواهد داشت.
 
هتل جمیرا بیچ دبی Jumeirah Beach Hotel Dubai

لوکس ترین هتلهای دبی (+عکس)


هتل 5 ستاره جمیرا بیچ دبی با تعداد 617 اتاق و ساختمان مدرن و شیشه ای که شبیه یک موج ساخته شده است، در ساحل دبی در منطقه جمیرا واقع شده است. این هتل یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس و قدیمی دبی است که با ارائه خدمات مناسب و سرویس دهی بدون نقص خود سالها است که در لیست بهترین و لوکس ترین هتل های دبی جای دارد. هتل 5 ستاره جمیرا بیچ یکی از هتل هایی است که برای تعطیلات به خانواده ها پیشنهاد میشود. این هتل دارای 12 رستوران مختلف و 4 استخر بزرگ و جداگانه و کلوپ ویژه کودکان میباشد و به علاوه تنها 15 دقیقه تا مرکز شهر دبی فاصله دارد و دسترسی شما به تمامم مناطق شهر دبی به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

هتل شانگریلا دبی Shangri-La Hotel Dubai

لوکس ترین هتلهای دبی (+عکس)

هتل 5 ستاره شانگریلا در دبی، یکی از هتل های لوکس و مدرن دبی است که در لیست بهترین هتل های این شهر جای گرفته است. اتاق های لوکس و مدرن این هتل از منظره زیبای دریا و منظره برج خلیفه دبی برخوردار هستند و به سبک مدرن و راحتی با بهترین امکانات و لوازم دکور شده اند. این هتل دارای 8 رستوران با کیفیت مناسب و لوکس میباشد که با ارائه غذاهای متنوع در خدمت مسافرین میباشند. استخر بزرگ، سالن بدنسازی مجهز، سالن های ماساژ لوکس و با کیفیت، زمین های تنیس و زمین اسکواش بخشی از امکانات این هتل 5 ستاره را تشکیل می دهند. اگر مایلید در یکی از لوکس ترین هتل های دبی اقامت داشته باشید، هتل 5 ستاره شانگریلا میتواند یکی از گزینه های انتخابی شما باشد.
 
هتل اینتر کنتینانتال فستیوال سیتی دبی  Intrcontinental Festival City Hotel Dubai

لوکس ترین هتلهای دبی (+عکس)

این هتل 5 ستاره لوکس در فستیوال سیتی دبی واقع شده است و مکانی ایده آل برای توریست هایی است که مایلند در نزدیکی فستیوال سیتی دبی اقامت داشته باشند. امکانات این هتل برای مسافرین به قدری جذاب است که با اینکه موقعیت محلی این هتل کمی از مرکز شهر دبی دور میباشد، همواره در لیست لوکس ترین هتل های دبی قرار داشته است. دکوراسیون اتاق ها تلفیقی از فضای مدرن و رنگ های گرم و شرقی است و برای اقامت فضای بسیار مناسبی میباشد. با اقامت در این هتل میتوانید از امکانات عمومی و لوکس این هتل از جمله استخر ها، رستوران ها، کافه تریا ها، سالن های ماساژ و مراقبت از پوست و سالن بدنسازی بسیار بزرگ این هتل استفاده کنید.

هتل 5 ستاره کمپینکسی دبی Kempinski Hotel Dubai

لوکس ترین هتلهای دبی (+عکس)

هتل 5 ستاره کمپینسکی دبی، یکی از شعبات هتل زنجیره ای کمپینسکی است که شعبات متعددی را در سراسر دنیا اداره میکند. این هتل با ارائه سرویس لوکس در مدت زمانی کوتاه توانسته است مخاطبین خاص خود را داشته باشد و در زمره هتل های 5 ستاره و لوکس دبی قرار بگیرد. البته قرار گرفتن این هتل در مرکز خرید بزرگ و مشهور امارات مال دبی، بر شهرت این هتل و رضایتمندی مسافرین بی تاثیر نبوده است.

مسافرینی که در این هتل اقامت دارند به راحتی به محوطه اسکی که درمرکز خرید امارات مال قرار دارد، دسترسی دارند و علاوه بر امکانات عمومی لوکس و متعددی که در داخل هتل در دسترس آنها قرار دارد، متوانند به راحتی به مرکز خرید امارات مال دبی نیز دسترسی داشته باشند.

با ما در هورامان گشت ستاره همراه شوید تا اطلاعات مختلفی را از جاهای دیدنی در سراسر دنیا در اختیار شما قرار دهیم و همچنین همراه ما به بهترین جاهای دنیا سفر کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: