کد خبر: ۲۵۲۰۹۴
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
0
پول‌نیوز -BMW ادعا می‌کند که برای تحقیق و توسعه بر روی این پروژه بزرگ، چیزی حدود 200 میلیون یورو سرمایه گذاری کرده است تا به هدف تعیین شده، یعنی ساخت باتری‌های نسل جدید دست پیدا کند که توانایی شارژدهی تا 700 کیلومتر را در شرایط استاندارد خواهد داشت.
وعده «بی ام و» برای ساخت باتری های جدید و قدرتمند
در مرکز باتری‌های سلولی شهر مونیخ و مراسم برگزار شده داخل آن، کمپانی خودروسازی BMW اعلام کرد پروژه جدید خود را برای تولید باتری‌های نسل جدید آغاز کرده است که در صورت رسیدن به نتیجه نهایی، می‌توان تا حداکثر 700 کیلومتر از باتری‌های اتومبیل استفاده کرد که برای اتومبیل‌های الکتریکی نسل جدید بسیار کاربردی خواهد بود.

در برنامه ریزی‌های شرکت خودروسازی BMW پیش بینی شده است که نمونه‌های اولیه از نسل پنجم باتری‌های BMW تا سال 2021 میلادی تولید شوند و 2 سال پس از آن شاهد بکارگیری آنان بر روی اتومبیل‌های الکتریکی باشیم.

گفته می‌شود که نسل جدید سیستم‌های محرک الکتریکی به صورت یک مجموعه به همراه موتورهای الکتریکی، سیستم انتقال قدرت و همچنین کنترل کننده‌های الکترونیکی ساخته خواهد شد که نیروی مورد نیاز آنان از سوی باتری‌های نسل پنجم تامین می‌شود.

استفاده از فاکتورهای مختلف تولید و انتقال قدرت در یک مجموعه، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه‌های تولید خواهد شد، علاوه بر این، موتور الکتریکی اتومبیل قادر به استفاده بر روی ماشین‌های پلاگین هیبریدی خواهد بود که برق مورد نیاز آنان با استفاده از باتری‌های نسل جدید، تا حداکثر 100 کیلومتر تامین خواهد شد که بسیار کاربردی و مقرون به صرفه خواهد بود.

این درحالیست که مدل‌های فعلی شورلت ولت می‌توانند 85 کیلومتر محدوده حرکتی داشته باشند.

باتوجه به انعطاف پذیری این نوع سیستم محرک و همچنین باتری‌های نسل جدید، کمپانی خودروسازی BMW ادعا می‌کند که قابلیت استفاده از این سیستم محرک بر روی تمام محصولات خود را دارد که از سری 1 تا X7 را شامل می‌شود.



منبع:پرشین خودرو
برچسب ها: بی ام و ، خودرو ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: