تصویب برخی مواد لایحه بودجه۹۷/پیگیری سهمیه۳درصدی استخدام معلولانپول‌نیوز -هیئت وزیران در هشتمین جلسه بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور تعداد دیگری از تبصره­ های لایحه بودجه سال ۹۷ را به تصویب رساند.

جلسه هیئت دولت بعدازظهر امروز با دستور کار ادامه بررسی لایحه بودجه ۹۷ کل به ریاست جهانگیری معاون اول رییس­ جمهوری برگزار شد.

از جمله تبصره­ های مورد بررسی در این جلسه، می­ توان به اختصاص اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور با هدف ارتقای شاخص ­های علمی، پژوهش و فناوری به دانشگاه ­ها و مؤسسات آموزش عالی و پارک­ های علم و فناوری مستقر در استان، درخواست اجازه برای سازمان­ های توسعه ­ای در طرح­ های توسعه­ ای و زیربنایی با سقف مشارکت حداقل ۵۱ درصدی بخش خصوصی و تعاونی از صندوق توسعه ملی اشاره کرد.

معاون اول رییس­ جمهوری در جلسه امروز ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولان، بر اهتمام دولت برای حل مشکلات معلولان و ایجاد فرصت­ های برابر برای بروز توانمندی های آنها مانند ورزشکاران افتخارآفرین، معلولان هنرمند، کارآفرین و نیز گسترش فرهنگ احترام به حقوق معلولان تأکید کرد.

جهانگیری همچنین از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا نسبت به پیگیری و تسریع در روند بررسی لایحه حمایت از معلولان در مجلس شورای اسلامی اقدام نماید.

وی در ادامه، با تأکید بر ضرورت مراعات استخدام ۳ درصد معلولان کشور، کمک به تهیه مسکن و ایجاد اشتغال برای این قشر را از برنامه ­های دولت برشمرد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: