April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۴۸۱۰
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
0
ملکی گفت: توقف ثبت سفارش خودروهای وارداتی از تیرماه سالجاری موجب وارد شدن شوک قیمتی و تورمی به بازار و گران شدن خودروهای وارداتی شد.
سایت ثبت سفارش خودروهای وارداتی تا 10 دی باز می‌شودپول‌نیوز - رییس کمیته صنعت مجلس با اشاره به نشست اخیرش با معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و رییس انجمن واردات کنندگان خودرو از باز شدن سایت ثبت سفارش خودروهای وارداتی تا دهم دی ماه خبر داد.

ولی ملکی گفت: توقف ثبت سفارش خودروهای وارداتی از تیرماه سالجاری موجب وارد شدن شوک قیمتی و تورمی به بازار و گران شدن خودروهای وارداتی شد.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس ادامه داد: در این نشست مشخص شد که آقایان هیچ دلیل منطقی و قابل قبولی برای توقف ثبت سفارش خودروهای خارجی نداشتند که خطا کردند. این تصمیم اشتباه از نظر درآمدی به ضرر دولت  تمام شد علاوه بر آن خروج خودروهای فرسوده که به ازاء واردات هر دستگاه خودروی وارداتی انجام می‌گرفت نیز انجام نمی‌شود و خریداران خودروهای خارجی با افزایش چشم‌گیر  قیمت در بازار روبرو شدند.

وی از انتظار وارد کنندگان برای رفع توقف ثبت سفارش خودروهای وارداتی سخن گفت و افزود: خودروهای بسیاری توسط واردکنندگان پشت در گمرک‌ها معطل هستند تا پس از رفع توقف، ثبت سفارش شوند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: