کد خبر: ۲۵۴۹۳۵
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
0
پول‌نیوز - محمدرضا ادبی معاونت عملیات بانکی به اتفاق مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استان ها و محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری از شعب استان قم بازدید به عمل آوردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، معاون عملیات بانکی ضمن بازدید از شعب استان قم و بررسی عملکرد شعبه با همکاران استانی صمیمانه در خصوص مسایل روز بانکداری گفتگو کرد.

بازدید معاون عملیات بانکی از شعب استان قم

وی در این دیدار ها اظهار داشت: کلیه همکاران شعب در جهت تحقق اهداف سازمانی باید تمام توان خود را معطوف برنامه ریزی، شناسایی بازار هدف و بازاریابی موثر نموده که این مهم با همراهی و همگامی فرد فرد کارکنان، احساس مسئولیت و وجدان کاری امکان پذیر خواهد بود.

ادبی با اشاره به مهمترین اصول خدمات بانکداری، جلب رضایت مشتریان را از اصول اساسی عنوان و ازضروریات یک شعبه پویا به وجود نیرو های جوان و تلاشگر اشاره و افق های روشن پیش رو را حاصل تلاش جمعی همکاران دانست.

وی در ادامه با بیان اهمیت تبیین راهکارهای جذب منابع ارزان قیمت فرصت برابر پیش رو را بسیار مهم عنوان و با بر شمردن ابزار های موجود نظیر: ضمانت نامه،گشایش اعتبارات اسنادی، افتتاح حساب های قرض الحسنه و سایر خدمات الکترونیک،بر عدم جذب منابع متکی بر نرخ سود تاکید و خواستار تلاش بیشتر همکاران در این زمینه شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: